Takže čo sa týka toho opisu Krtovcov, práve ten som mal inak na mysli v komentári, len som to tam nedal.
Ale práve na ňom sa dá demonštrovať, že aj také veci sa proste dejú. Nič viac som tým ani povedať nechcel.
Ale samozrejme nevyzerá to len tak, keď má iniciatívu v rukách žena. To by sme ženy podcenili.
Je niekoľko štatistík, ktoré rozoberajú statusy členov rodiny a mnoho rodín vedú skutočne ženy a nie vždy to vyzerá ako u Krtovcov.
Ale týmto smerom odbočujeme od pravej témy.
A teda ak si ty definuješ platonickú lásku, tak ako v prvom komentári, že ide o fundovanejšie pomenovanie pobláznenia, tak potom súhlasím a tvoje komentáre dávajú zmysel.
Ale viac ako to, že nie si ďaleko od pravdy tvrdiť nemôžeš. Dokonca by som povedal, že nemôžeš tvrdiť ani to, že si tej pravde blízko.
To snáď nemôže tvrdiť nikto. A ak aj, tak len zo svojho pohľadu.
Mimochodom tvojimi komentármi len potvrdzuješ vetu, ktorú som povedal, že nech hovoríme o láske, vždy len o takej, akú sme si sami pre seba definovali.
Maximálne sa snažíme priblížiť do nejakej všeobecnejšej šablóny.
Ešte by som dodal, že človek "môže" nezištne priať šťastie druhému bez toho aby ho to škrelo. Ak to dokážem ja a nie som Kristus ani sa zaňho nepovažujem, tak to určite dokážu aj iní ľudia. ;D
PS: Ďakujem, že pokračuješ v diskusii. ;D