Takze rozhodne nesuhlasim, ze platonicka laska=pobluznenie a to uz len preto, ze v mojim okolim som sa s platonickou laskou aj pobluznenim stretla. Mam na mysli mojich kamaratov alebo kamaratky. Mala som jednu kamosku ktora bola rok zalubena do chlapca a nepovedala mu to, to je podla mna platonicka laska. A suhlasim s tebou Dusan , ze platonicka laska je skutocna. Nastala ja polemika, ze ked 12rocne baby su zalubene do svojich spevackych, hereckych idolov, tak to az tak neberiem ako platonicku lasku, lebo to je podla mna prejav nedospelosti, nevyspelosti, detinskosti, ale tak kazdy clovek sa raz mozno dostal do toho stavu. A platonicka laska k hercovi alebo spevakovi podla mna nie je skutocna, preto, lebo ak teda dievca vyhlasi ze lubi Roba Pattinsona alebo neviem koho, tak lubi len postavu ktoru hral vo filme, teda nepozna jeho povadu, nevie ani definovat preco ho lubi. Preto ze je cool? sexi? Blbosti. Ale ak lubite cloveka, ktoreho poznate, je to napr. vas kamarat, kamaratka, tak to je platonicka laska, pretoze viete povedat, co na nom lubite, co sa vam na nom, nej paci atd. A mala som aj kamosku, resp. spoluziacku, ktora vyhlasovala ze je zamilovana do jedneho chlapca, ale vydrzalo jej to asi tak dva tyzdne, a potom sa nasiel dalsi. Tak to by som nazvala pobluznenim. Nehnevaj sa Majka, ale nerozumiem, ako to podla teba moze mat rovnaky vyznam, tieto dve slova. Ale dobre, je to tvoj nazor. Jednoducho su ludia, ktori prezivaju lasku ale nedokazu to tomu druhemu povedat, pretoze sa velmi boja odmietnutia. A odmietnutie znamena jeden fail v zivote. Zlyhanie, tak to beru ti nesmeli. No a takisto nesuhlasim s tym, ze len chlapi by mali dobyjat zeny. Takyto nazor znamena takisto ze zeny sa nerovnaju muzom. Ved kolko je takych muzov, ktori su len proste nesmeli, nemaju odvahu, alebo sa proste boja toho sklamania, ale pritom city by rozhodne opatovali, len nevedia ako to maju povedat. Ja si myslim, ze by sa to nemalo nijak klasifikovat, kto koho ma dobyjat. Skratka odvaznejsi nech zacne vztah.