Takže teraz absotútne triezvo, úprimne a objektívne (bez ohľadu na to kto si, lebo samozrejme, snáď si už mal možnosť zistiť, že svoj názor by som pokojne povedala aj čínskej delegácií). Žiaden útok, len to, čo som si myslela, že pochopíš, keď ti napíšem: "Okomentovala by som to asi tak ako ty moju Charakteristiku a ešte horšie." Jednajme o myšlienke - čo vlastne ani neviem akú myšlienku to malo mať. Forma... tiež na tvoje pomery slabá. Takže toto... tvoje neviem čo, lebo mne to ani nepríde ako dačo od teba... pôsobí dokonale psychopaticky, absolútne sebaľutujúco (vidz: "Pochybujem, že by to kohokoľvek zaujímalo. Komukoľvek môže byť ukradnuté to ako sa cítim." a ďalej: "Keby som sa náhle vyparil, na ceny chleba by to predsa nemalo vôbec žiadny dopad a ak aj, tak len mizivý. Možno by dva tri týždne stúpli tržby v miestnych krčmách, kde by moji priatelia zapíjali žiaľ, ak by vôbec niekto za mnou smútil.") - aj napriek tomu, že v strede príspevku popieraš, že sa ľutuješ, takže to vyznieva, že ani nevieš, že by si mal vlastne pohŕdať sám sebou. A všetky tie srandy ako: "Vidím ľuďom do hlavy" by som o sebe asi nezverejňovala. To môžeš povedať kamarátom, aj tak si nie som istá, či správne pochopia. Zhrnula by som to asi takto: Niekedy priveľa filozofovania ŠKODÍ!!! Snáď už to nemusím ďalej rozvíjať. Možno si myslíme, že vidíme do ľudí skrz ich pocity, ktoré sa dajú spozorovať v mimike a gestách, ale môj názor je, že je to len klam, pretože ľudia sú priveľmi zložití na to, aby sme im len tak jednoducho nahliadli dovnútra. K tomu - myslíš že poznáš sám seba? Pochybujem, všetko tu nasvedčuje tomu, že ani omylom; prečo sa teda staviaš do role: "Viem o tebe všetko, poznám ťa, odhadol som ťa, vyrieknem súd."? Aj ja sa občas v myšlienkach pozastavujem a sledujem ľudí, mamičky s kočíkom, ich ustarané, či radostné tváre; tehotnú ženu v Dráčiku, ako do nej manžel nervózne hudie, že všetky hračky aj tak skončia v koši, no ona to nepočuje, lebo nechce počuť a bla bla bla bla!!!! AJ JA... AJ ON, AJ ONA aj neviem kto všetko. Možno nie len ty, to som chcela povedať. Preto - do ťažkej role si sa postavil vo vlastnom diele, až by som to mohla nazvať hotovou gilotínou, ktorú si si uštrikoval a ešte si si ňou aj sám zoťal hlavu. Snáď už nemám čo k tomu...