Samozrejme, že dospelosť má zmysel. Z hľadiska množenia sa - deti sa predsa nemôžu množiť, takže dospelosť slúži na produkovanie nových jedincov nepostihnutých touto strašnou chorobou, ale len dočasne, lebo aj ich to raz dostihne tá choroba, v ktorej sa majú len rozmnožiť a potom umrieť (znie to, ako keby som písala o úhoroch, no ale ak si veci veľmi zjednodušíme tak sme v podstate ako také úhory len s väčšou časovou škálou - rozmnožiť sa a umrieť :-)).Ale jasné, viem, že o takomto zmysle si nehovoril.
Ten optimizmus som tam ale nejako nepostrehla, a že sa spoločnosť zmení, tak v to teda neverím.
Samozrejme, že dospelosť má zmysel. Z hľadiska množenia sa - deti sa predsa nemôžu množiť, takže dospelosť slúži na produkovanie nových jedincov nepostihnutých touto strašnou chorobou, ale len dočasne, lebo aj ich to raz dostihne tá choroba, v ktorej sa majú len rozmnožiť a potom umrieť (znie to, ako keby som písala o úhoroch, no ale ak si veci veľmi zjednodušíme tak sme v podstate ako také úhory len s väčšou časovou škálou - rozmnožiť sa a umrieť :-)).Ale jasné, viem, že o takomto zmysle si nehovoril.
Ten optimizmus som tam ale nejako nepostrehla, a že sa spoločnosť zmení, tak v to teda neverím.