Augustin Sokol alias Gugu. 67 bookface. Úsek 67 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 66 bookface. Vo večerných televíznych novinách, dňa 27. mája 2013, Bill Gates vyhlásil súťaž o najerotickejší kondóm. Princíp takéhoto kondómu je zašifrovaný aj v prepise pentagramického magického…
Augustin Sokol alias Gugu. 66 bookface. Začiatok 66 bookface. Úsek 66 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 65 bookface. Ernest Hemingway: Zbohom zbraniam: XXIX KAPITOLA „Kurva!“ povedal. Pozrel na čatára. Videli ste, ako som ho strieľal, tenente?“ Na posledné slovo tenente sa podobajú aj…
Augustin Sokol alias Gugu. 65 bookface. Začiatok 65 bookface. Úsek 65 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 64 bookface. Potom sa mi sníva, že namiesto maskovacej vojenskej uniformy som oblečený ako egyptský faraón Achnaton. Stojím nad hrobkou mojej manželky Nefertiti. Tá sa ale priamo…
Augustin Sokol alias Gugu. 64 bookface. Začiatok 64 bookface. Úsek 64 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 63 bookface. Ernest Hemingway: Zbohom zbraniam: XXXVII. KAPITOLA ... „Žemle, džem a kávu,“ povedala Catherine. „Prepáčte, vojna je, žemle nemáme.“ Bookface: 37. kapitola Došli sme…
Augustin Sokol alias Gugu. 63 bookface. Začiatok 63 bookface. Úsek 63 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 62 bookface. Druhá noc. Počasie sa medzitým úplne zmení. Mesiac je ukrytý za hustými mrakmi. Znenazdajky sa rozpúta búrka. Prudký vietor nemilosrdne bičuje hladinu jazierka. Veľké…
Augustin Sokol alias Gugu. 62 bookface. Začiatok 62 bookface. Úsek 62 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 61 bookface. Prvá noc. Moja čistá duša je ako hladina malého jazierka za letnej, teplej, mesačnej a bezoblačnej noci. Je úplné bezvetrie. Na stromoch okolo jazierka sa nepohne ani…
Augustin Sokol alias Gugu. 61 bookface. Začiatok 61 bookface. Úsek 61 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 60 bookface. Až teraz ukončím náš bojový plán s Aničkinými výstrelmi. Žiaľ Bohu už len sám. Bez Katarínky. Na rade sú najprv traja vojaci v aute. Potom idem do jaskyne. Nakoniec sú…
Augustin Sokol alias Gugu. 60 bookface. Začiatok 60 bookface. Úsek 60 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 59 bookface. Katarínka sa už preberá z bezvedomie. Vpichnem do nej jednorazovú injekciu s morfiom. Pichnem len ju. Seba nie. Všetky injekcie budú iba pre ňu. Ja som len ľahko ranený…
Augustin Sokol alias Gugu. 59 bookface. Začiatok 59 bookface. Úsek 59 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 58 bookface. Katarínka znovu upadá do bezvedomia. Nahlas blúzni. Trýznivá bolesť jej pripomína prvý zápas na celoarmádnych majstrovstvách v bojových umeniach. Počas tohto zápasu má…
Augustin Sokol alias Gugu. 58 bookface. Začiatok 58 bookface. Úsek 58 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 57 bookface. Najprv úvodná poznámka. Počas celých dejín ľudstva dochádzalo k zmenám vo vývoji prirodzených jazykov. Podobne sa menia aj programovacie jazyky. Pri písaní programov…
Pridať nový komentár