Pred chvíľou som otvorila mail s veľmi krátkym textom,v ktorom odosielateľka napísala, ja to určite skúsim. A tak som zo zvedavosti otvorila prílohu. Veď prečo nie, ak ide o peniaze... Ovalila ma hneď prvá veta, ak tento mail vymažeš, budeš celý rok chudobný.
Verím, že ste teraz mnohí pokrútili hlavou. Isto nepatríte k tým, ktorý by sa podobným mailíkom tešili. Ale našli by sa medzi vami takí, ktorí si "účinky" nerozposlania reťazového mailu privlasťujú a tak so zaťatými zubami a zúrivosťou množia toto zaklínadlo ďalej a ďalej.
Priznám sa, tiež som to robila. A teraz som rada, že sa dokážem povzniesť a neznepríjemňujem životy ďalším a ďalším ľuďom, ku ktorým sa tento nepríjemný mail dostane. Uvedomujem si totiž, že nikto po jeho otvorení netlieska a nevýska radosťou. Je hlúpe a naivné myslieť si, že sa zvýši váš príjem len preto, lebo desiatim ľuďom odošlete nejaký mail. Skôr si myslím, že sa hneď po odoslaní takéhoto mailu zvýšia vybrácie negatívnej energie, ktoré k vám postupne budú zasielať všetci, ktorých ste týmto mailom obdarovali.
Neviem čo je úžasné na tom, ak niekoho "nútite", aby strácal čas rozposielaním "zaklínadiel", namiesto toho, aby ste mu zaslaním vtipu, vtipného obrázku, či jednoduchého priania úžasného dňa vylepšili náladu, či vyčarovali úsmev na tvári.
Pre všetkých, ktorí sú predsa len poverčivý a strach im nedovolí takýto mail vymazať, uvádzam toto:
Pravda je to, čomu veríte, (ak uveríte, že vám nerozposlanie mailu prinesie zlo ...)
Strach priťahuje energiu podobného druhu, (a tak vám zákonite nemôže priniesť úspech)
Svoju budúcnosť si tvoríte samy, (preto ak uveríte, že úspech a peniaze získate aj bez toho, aby ste rozposielali reťazové maily, tak sa nad ne budete vedieť povzniesť)
Myšlienka je čistá energia, (je preto dôležité ako myslíte, lebo v každom okamžiku vytvárate svoj život)
To čo dávate, dostávate, (preto ak v zlosti a strachu rozpošlete reťazový mail, dostanete zlosť a strach v inej podobe)
A ešte niečo na záver. Je všeobecne známe, že ak rozsypete soľ, tak vám to prinesie nešťastie. Vzhľadom k tomu, že som "nakazená" knihami pozitívneho myslenia a rozvoja osobnosti, vždy keď rozsypem soľ, poteším sa a hlavou mi preletí veta: "Hurá, budú peniaze!" A poviem vám, funguje to.
Včera som na FB uverejnila výherné čisla na nemenovanú stávkovú hru. Mnohí sa pobavili, ale tí ostatní, ktorí nezaváhali, vyhrali so mnou. :)
Comments
Pridať nový komentár
Súhlasím! :D tiež neznášam reťazovky a som nakazená knihami o pozitívnom myslení :) myslím si, že toto je téma, o ktorej by sa malo dozvedieť čo najväčšie množstvo ľudí :)
Mária, tak to by sme mali o čom spoločne písať. Škoda len, že zatiaľ sa vzdelávame v tejto oblasti len z kníh. Mne osobne chýbaju na Slovensku motivačné kurzy/kurzy rozvoja osobnosti, také všeobecné. Natrafila som iba na obdoby takýchto kurzov či seminárov týkajúcich sa skôr managerov, leadrov, vedúcich pracovníkov a pod. Tie vás síce dokážu namotivovať, ale len na určitú činnosť. Zmenu v živote vám neprinesú.