Umriem, zdochnem, skapem ako bezvýznamná sviňa,
preto ďalšiu krížovku už radšej nezačínam.
Na píšťalu nezahrám viac, vzduch už nenasajem.
Len sa vznesiem ponad lesy, ponad smutné háje.
Hudba bude ďalej hrať, svet tiež sa nezastaví,
a vy všetci milí moji, ostávajte v zdraví.
Klamte, plačte, nadávajte, nič to nepokazí.
Premocná rukoväť času aj vám hlavu zrazí.
Traste sa pred mocnými a prinášajte dary
Tak to predsa stále bolo, a či sa mi marí?
Čeľad hnusná, opičia, vždy lámala si kosti.
Aj vy ste to dovolili, netreba sa zlostiť.
Drž sa pevne dievča zlaté, toto je tá jazda.
Nič nevidieť, iba špinu, často sa ti zazdá.
Slnce svieti pre všetkých, no pre každého inak.
Niekomu zlato dožičí, iným hlavy stína.
Raz povezú ma na vozíku, hodia späť kam patrím.
Labuť nôtiť pieseň bude, ktorá rany jatrí.
Niekto slzu vyroní, iný burinu hodí.
Z plodov mojej krvi sa len ďalší pankhart zrodí.
Diabol nie je, ostali sme len my, ľudská tlupa.
Odpad zeme. Na jedlo? Nie, na slovo je skúpa.
Diabol skryl sa, plače v kúte, nás už nepremôže.
My opičia smrti chasa, nabrúsme si nože.
Pichajme si do žíl ihly, nabrúsme si slová.
S radosťou si posúvajme darčeky z olova.
Čo viac chcete? Máte všetko, hadi z prachu povstaní.
Ja však skapem, je mi jedno, zášť vaša ma nezraní.
1402
Kope vás múza
Comments
Pridať nový komentár
Fíha. Fáza "život je predsa krásny" už tuším skončila, vracia sa "pesimista forever"...
Inak, nie je to zlé (aj keď, povedzme si pravdu, s niektorými vecami si sa ne...babral) ;)
Poprosim by som nerozoberať moje obdobia :D. Neorbí mi to dobre, a mohol by som byť z toho smutný :D.
Nuž odpusť, nerada by som Ti spôsobila psychickú traumu :D (alebo Ti napíšem ako Ty lillo, že prostiť môžeš, ale...? :))
Inak, prosím Ťa (a už teraz viem ako ma odbiješ alebo odignoruješ), čítaj si po sebe tie komentáre... ja tu iných kritizujem za preklepy a Ty.... :D
Nuž, ako naložíš s prosbou úbohého psíčaťa je čisto na Tebe. Ale viem že sa to nestane, lebo myslím že nie si taká ... zdanlivo bezohľadná ako ja. Alebo?
To čo za útok na city?! :D
Vieš čo, úmyselne asi nie. Musel by si ma asi hodne vytočiť, vtedy viem byť bezohľadná a "ťať do živého" (hoci sa potom za to patrične neznášam). Prípadne ak sa sama cítim hrozne na ho... vtedy viem byť ozaj odporná aj voči ľuďom, čo si to nezaslúžia. Ale myslím, že tu to až tak nehrozí. Skôr ak sa pozabudnem (za to sa dopredu ospravedlňujem) - v takom prípade mi to treba pripomenúť.
(Inak bolo by zaujímavé diskutovať aj na tú tému "zdanlivá bezohľadnosť", škoda, že tu nie je aj nejaké diskusné fórum :D)
Ja skôr asi začínam ľutovať, že som nebol na tom "stretnutí" ... bolo by zaujímavé vymieňať si s Tebou názory naživo. Myslím.
A hor sa spať! Háveď nevďačná!
...vieš Wavako sama najlespie, ze ludia najviac tvoria najma vtedy, ked maju blbé obdobia..
To, samozrejme, viem (hoci to vonkoncom nemusí byť pravidlo). Bolo to len konštatovanie. A nebudem to ďalej rozvádzať a vysvetľovať, keďže som povedala, že nebudem... :)
Nuž... :) Tiež si myslím, že by to mohlo byť zaujímavé. Hlavne praktickejšie :D
Musíš skúsiť nakecať Vlada, aby to v lete zopákol :D Inak prišiel si o dosť, ten splav bol špica :)
Nie nie, čvachtanie nie je pre mňa.
A ak nie tam, tak sa dá pokojne čosi zorganizovať aj inak ako cez pána P. Verím.
Tam nešlo o čvachtanie. Čvachtaniu ako takému veľmi neholdujem ani ja. Tam šlo o to vzrušenie z perejí (aj keď toto boli vlastne len také perejky) a o to čaro pokojnej vody pod korunami stromov. To nemalo chyby! :) Ale jasné, každému podľa chuti.
No jasné, ak sa dačo zorganizuje, prečo nie? :)
niekto to proste s rýmami ješte stále umí :) je to ... niečo čo opisuje naozaj veľavravne. a viac nepoviem. má to silu :)