1256
Kope vás múza
11.12.2009 - 17:19
4
106
2211

Buďme ako deti

Napnime plachty vetru a rozdrvme vlny v prach,

spravme z temnoty  slnko a na smiech zmeňme strach.

Buďme ako malé deti.

Cmúľajme si prsty a hnevajme svoje mamy,

čudujme sa ako ony nevinnými, veľkými očami.

Plačme keď sme láskou hladní, alebo znudení dlhým spaním,

dajme sa zlákať všetkými kvetmi aj motýľom s krásnym lemovaním.

Buďme mokrí a udychčaní behom proti vetru aj keď cez všetky mláky a bariny,

buďme ako malé deti bez závisti, bez viny.

Špinavý a ufúľaní z dierami vo vreckách a veľkými nevinnými  očami,

tak rozdrvme smútok v prach...

 

Comments

Pridať nový komentár

Tak to vyzerá, že mám na teba motivačný vplyv, kolega. :D:D:D No je to pekná báseň, je reakčná a tým, že si ju v komentári zdôvodnil, tak si myslím odhalil presne, všetky motívy na ktoré reaguješ. Aj keď s obsahom básne súhlasím a stotožňujem sa s touto filozofiou, kupodivu má na mňa aj tak clivý vplyv. Moja otázka: Čo ak sme stále ako malé deti? (Rozumej miesto "sme" -SOM) Čo ak je naša duša natoľko detská, že ju tento svet len ničí? Je totiž len málo takých ľudí, čo chápu detskú dušu. A preto by som aspoň doplnil, pre tých, čo detské duše zatracujú: Buďme ako deti, ale ak takými byť nedokážeme, aspoň majme pochopenie pre tých, čo to dokážu. :) Asi toľko. PS: Inak sa mi toto dielko veľmi páčilo. Som rád, že si opäť aktívnejší. ;) S pozdravom Dušan Damián.
báseň aspoň trochu podarila, tak to je preto, že ma k nej znova vyprovokoval Dušan svojou smutnou básňou.
:) Ja keď vidím tú tvoju bábiku tam na tom obrázku, zdá sa mi, že inšpirácia nenapochodovala len vďaka Dušanovi :) krásna bábika, krásna báseň. Taká aktuálna atmosféra, vidno že si "v tom" :)
Tá bábika je už poriadna slečna rozhadzuje hrnce a varechy po byte. Musím zmeniť foto. Pozri sa na www.mamtalent.sk

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
28
Počet nazbieraných
2, 471
Tie najjednoduchšie veci sú najkrajšie, ako napríklad streda o 09:40
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť