DOM SNOV
Hovorí sa, že domy vraj majú dušu, podobnú tej ľudskej. Dušu domu je možné cítiť najmä keď je dom opustený. Nerušia ho duše ľudí. Dom Smithovcov v mestečku Sun Valley dušu mal. Stál na kopci, ticho a osamelý, pochovaný v temnote. Záhrada vôkol neho zarástla burinou a…
,,Arizona Dream‘‘ je jeden z menej preslávených filmov významného kontroverzného režiséra Emira Kusturicu, rodáka z bývalej Juhoslávie, so scenárom Davida Atkinsa, Kusturicovho žiaka. Je Kusturicovým prvým filmom odohrávajúcim sa mimo Európy, a to konkrétne v krajine príležitostí, snov a ideálov –…
Nemám čas na seba,
Ale mám čas na teba.
Nechcem žiť už bez teba,
Keď ešte nič sa nezačalo,no teda!
Chcem len vysvetlenie
A kus tak aj pochopenie.
Cítim sa beznádejná
Moja láska je k tebe veľmi chcená.
Nie je pre mňa ľahké nosiť toto bremeno,
Chcem s tým skončiť, ale neviem ako na to!
Liečba detí s ADHD pozostáva z multimodálneho terapeutického prístupu, tzn. z rôznych terapeutických intervencií (zásahov), ktoré sa vykonávajú súbežne tak priamo s dieťaťom, ako aj nepriamo s učiteľmi, vychovávateľmi a rodičmi.
Intervencia u dieťaťa: kognitívno-behaviorálna psychologická…
S Hankou som sa rozprával v príjemnom prostredí kaviarne, ktorá je súčasťou kníhkupectva. Vždy ma udivovalo s akou pokorou a zároveň hrdosťou hovorí o tom, čo sa deje u nej v triede.
Hanka: „Som zvedavá o čom bude ten rozhovor. Ja som úplne normálny človek. Myslím si, že neviem povedať niečo…
Na krídlach harpyí si mi život vzala,
milovala, zabila a odkopla z ľútosti,
beznádej do zlatého kalichu vliala
a previedla ukážkou pekelných bytostí.
Kam si sa láska stratila?
Putujem infernom sám, smädný a hladný.
Snáď si sa do prekliateho zámku vrátila,
kde stretol som ťa pred…
Pridať nový komentár