štverám sa k tebeobaľujúc zmysly peľomv pritesno obopnutom nádychušeptáš údolím pomedzi polia sú tvoje...pnutia brázd v jedinom bodevlhkosť vyzrážaná z podstatyaj pokojkeď je zem sýtaje to hrapočkajkým odumriem
no to iba kôrnatiem načúvaním stromov keď šeptajú ako chutí zem v jeho pospletaných halúzkach ma hľadaj celkom na dne v roztrúsenom páperí tam kde rozospatý pokoj lieči brehy hlboko v mojej krajine
na obrus tradične bielo ustieľa ruky /bez vône domova kávy chleba bez akýchkoľvek vôní/ nahotu z rozpáraných pliec namotá do pier hlbšie ako včera pár stehov a potom do Rúk ustelie sa celý...
mávala záhradu plnú lúčnych kvetov dôvernosť schúlenú v kolienkach tráv zastal vždy pri bránke hlavu jej plietol pootvor zľahka len o pár stebiel rosou z nevädze a…
spí vdychujúc po bradu vyhrnutý deň obrázky sfúknuté z vláskov hádaj čo je to netuším desí ma neuchopiteľné vzďaľujúce sa každým snom spi spletiem sieť z prstov písmen právd a bdieť…
nekričím to len stromy vyplašili vietor čo placho vkĺzol vtákom pod krídla tíšia dážď do nepríčetna podráždený zemou každým mávnutím načrtnutý priestor v rozpätí slov medzi mnou a Ním vynesú vždy o trochu hlbšie nekričím len rozťahujem ruky na doraz a načieram...
naberieš si ma medzi prsty
a rozotrieš
ešte kým sa smejem
kým vpúšťam do záhrady dážď
ráno čo ráno
odkrývam steblá
hltavo pijem rozliaty pokoj
kým ma rozmrvíš
a ja raz prerastiem Tvoje dlane...
v bezmocnej nedôvere
mĺkvo
naťahané brázdy
a neha
vytláčaná z preliačín
prsty vkladám do rán
v údive
odrazu prázdny
skúšaš ma vyhladiť do strán
dúfajúc
že naznačím
a ty
mäkko vsiakneš...
zbútľavel som
takmer do prstov
kedysi som nimi zdrapil zem
keď ňou márne kmásal
vietor
zúfalo praskajúc
stŕhal hrdosť
kým
zem vtiahla bolesť
po každom súboji
stečený
zvnútra
kamsi do útrob
šeptám
o nás
každému
kto sa skláňa
zbútľavel som
keď raz celkom stečiem do ticha
už mi ju nevezme…
počítamna dvapo nich ďalší krok zachytiť rytmuschvenieorchideu vo vlasoch a... krok sem dva a tri raz-dvatris vypätímale predsa zrazu mi gramafón strhne ilúziupritisnem lícetesne k tvojmu lícu kým celkom zožltneskôrnež k tretej dobepridámdruhú palicu kladiem ťa previnilo na stôlodpusťuž ti nestačím…
Comments
Pridať nový komentár
ak tak pôsobia, tak aj pre mňa je to hrejivé :)
vďaka
Ja sa teda pridám opäť k spamerom. :) Mne sa to páčilo. Tvoje príspevky majú (aspoň pre mňa zatiaľ) jeden spoločný menovateľ - sú také mäkké a hrejivé. Možno to bude trochu odveci, ale sála z Teba taký pokoj, bocco. :)
nuž, prestal som sem chodiť, pretože sa nič nedialo a pravdupovediac, prišiel som kvôli tebe, či žiješ, na madnes nechodím, som na dvoch českých serveroch, kde je veselšie, aj kultivovanejšie /uf :) / ale teraz si hovorím, škoda tohoto miesta, skúsim trochu oživiť, možno sa niekto pridá :)
je to aj chyba adminov, mali by viac reagovať na príspevky, motivovalo by to viacerých, veď len na ukladanie diel netreba net
takže vážený vp, trochu na zamyslenie :)
Počúvaj, tu spamujeme už len my dvaja :D dáko sa to tu rozhorelo našimi príspevkami :D ale som rada, že si zavítal po dlhej dobe :) je tu živšie. keby sa aj ostatní chclei vrátiť :-/ možno len na chvíľu. ale aj noví ľudia sú skvelí, samozrejme :)
k príspevku. no čo dodať. je to taký tichý akord :)