Pomalicky zaspavame,
viecka nam padaju
jak lupene hrdych ruzi v jeseni.
Postupne a uplne pokojne
straca sa ich kruta cervena krvavost
a meni sa na pokojnu hnedu farbu zeme,
ktorej sa pomalicky stavaju sucastou.
V hlave nam ustala uz aj posledna myslienka,
vsetko je tiche.
Spime...
A zrazu FACKA!!!!!
Krik a nareky, bolest a zloba v zime,
v pyzame hadzu mrtvych do rieky a my to nevidime...
ved co ?! SPIME...
Pol siestej ,
a na mna sada prach.
Pol siestej,
a ty stale nie si vo dverach.
Pol zivota
Pol siestej
a teba niet doma
ked zomrie srdce cloveka
potom aj laska skona
ked ostava sama doma.
Len slzy na tvari predstavuju cit.
Nic sa ti nedari a stracas volu zit.
Mat tvoju ruku na lici, po tvojom boku byt!
Povedat milujem Ta!
odpovies: Prid!
Ale naco a kam?!
To malo co sme mali, uz zobrali nam...
Teba zotnu ako kacira,
ja ostanem sam...
Pozor!!!
Predam basne!
Ved z coho ma basnik zit,
ked z krasy sveta okolo
mu ostala hola rit.
Nikto ich nechce?
Tak ich dam!
Nech sa paci, len racte madame...
Nechcete? Nech berie ich cert,
nemozem jest?!
Ani pit nebudem!
Nech umriem teraz hned!
Nech…
Milovať je surové, je ako bitka, je ako chlad.
Milovať sa s ženou, milovať sa ako chlap...
Je toľko, Bože, toľko vecí na svete,
že láska mohla ostať čistá
pre Ježiša Krista, pre Krista...
pre... čistá.
Smútok utopený v láske, ruky na retiazke citu
vejú
oči plačúce radosťou,…
Milovať Orchideu znamená milovať Tebaa nech je Ti stále na pamäti,že si orchidea.Nikdy nevednúcaNikdy ako OBYČAJNÁ ružaako narcis Si orchideanehynúcakvitnúcaprekrásna orchideaz davu vytŕčaz vody vykvetáz lásky vyzretá orchidea…
Vražda maličkej ma pomaly prestáva zaujímať. Nechce sa mi ju riešiť. Veď čo je na tom? Človek hore, človek dole... Nič nového pod slnkom. Prasprostý motív – žiarlivosť / nevera. Klasický vzťah mladých. Nedbajú o nič. O nikoho. A tak to potom dopadá. Mysliac si, že objavili TÚ lásku odumierajú zo…
Benátska lagúna - jeden z najkrajších kútov Talianska - skrýva okrem najznámejšieho ostrova - Benátok aj ďalšie poklady.
Chodím ich so svojimi priateľmi objavovať opakovane.
Program si organizujeme sami: na vypožičanej lodi, ktorú si riadime sami. (Nepotrebujete na to nijaké kapitánske skúšky…
Asi polovica detí s ADHD má aj iné pridružené poruchy či komorbidity. Je zrejmé, že v dôsledku toho vznikajú ešte zložitejšie podmienky, ktoré treba zvládnuť. Deti s ADHD majú často aj špecifické poruchy učenia (ŠPU), teda dyslexiu, dysgrafiu, dyzortografiu, dyskalkúliu, preto sú pre ne učenie sa,…
...a keď ťa na hriech
zvádza tvoje oko,
tak upriam zrak na nebo.
Nájdeš, čo hľadáš. Pokoj.
Niekto ho z výšky zošle
priamo za tebou.
...a keď ťa na hriech
zvádza tvoja ruka,
radšej spoj dlane
v modlitbe.
Uvidíš, čo sa vtedy stane,
keď prosia spolu,
obidve.
...a keď ťa na…
Liečba detí s ADHD pozostáva z multimodálneho terapeutického prístupu, tzn. z rôznych terapeutických intervencií (zásahov), ktoré sa vykonávajú súbežne tak priamo s dieťaťom, ako aj nepriamo s učiteľmi, vychovávateľmi a rodičmi.
Intervencia u dieťaťa: kognitívno-behaviorálna psychologická…
V roku 2019 som sa rozprával s niekoľkými učiteľmi a učiteľkami o ich ceste k tomuto povolaniu. Som veľmi rád, že ich osobne poznám a rešpektujem ako profesionálov vo svojom povolaní. Hovorili sme o viacerých témach. Pevne verím, že čo sa nevošlo do mojich blogov, si budete môcť prečítať v knižke,…
Šťastie zvláštne to slovíčko. Čo pre mňa znamená šťastie? Šťastie je mať milujúcu rodinu, byť zdravý, mať pocit bezpečia, venovať sa záľubám ktoré mňa bavia a duševne napĺňajú, mať pár pravých kamarátov a mať kde bývať toto je moje ,,gro“ čo si pod šťastím predstavujem. Viacerí ľudia šťastie…
Pridať nový komentár