Autor: Joshua Jozef KANALOŠ
Glosa autora.
Vždy som si myslel, že som slaboch. Svoju vnútornú silu som objavil až teraz. Je to zvláštne. Ako by sa všetká dôležitosť diala teraz. V svojich viac ako päťdesiatich rokov vidím veci, ktoré som mal vidieť skôr. Bol som vždy na niekom zavisli a mysliac si, že jediné čo k životu patrí, je láska... a bez druhého nie som ničím.
Avšak pre lásku som strácal sám seba. Zaplatil som za to nemalú daň. A cez to všetko som nadovšetko šťastným. Pri myšlienkach, na to všetko - prichádza na mňa smútok. Že nikto v mojom živote nie je potrebný. A dlho som to nevedel pochopiť. Ale, jedine keď je človek sám so sebou, dokáže milovať: aby sa obmedzoval a rovnako tak, dokázal aj lásku prijímať. Veril som v šťastie, ktoré je podmienené tým, že niečo dokážem. Nie je to tak.!
„Šťastie neprichádza z vonkajška, ale z vnútra. Môže to byť obyčajná radosť z obyčajných veci. Som taký. Tak trocha zvláštny. Zmes dvoch úplne odlišných temperamentov.
P R E D S L O V
Joshua, je synom z dvojčiat s Danielom, Errola Leslie Thomson Flynna, ktorý sa narodil(* 20. jún 1909 - zomrel † 14. október 1959) a ktorý bol americkým hercom a Anabely Jessie Atwall, ktorá pochádzala z Palestínskeho Betlehema- amabalis. Význam mena je lásky hodná, milá, ľúbezná. Má meniny 20. augusta. Narodila sa 7.Mája roku 1932 a zomrela 15.7.1956.
OTEC
I.
Otec, Errol sa narodil v meste Hobart, ktoré je hlavným a najľudnatejším mestom austrálskeho ostrovného štátu Tasmánia. Bolo založené v roku 1804 ako trestanecká kolónia. Je druhým najstarším mestom v Austrálii (po Sydney). V širšom okolí mesta žije 245 000 obyvateľov (rok. 2005), v samotnom Hobarte (City of Hobart) vyše 47 tisíc (rok.2001). Mesto je finančným a administratívnym srdcom Tasmánie, ako aj domovským prístavom austrálskych a francúzskych antarktických operácií. Méno Errol, škotske s významom urasteny, vyčistený.
Pridať nový komentár