Milujem Ta. Chcem ta milovat. Milovat, tak ako sa voda oddava vode a vznika ina voda. Oddat sa ti a ty sa oddas mne. Vzdas sa mi, a ja sa vzdam Tebe. Snivas sa mi a stale, stale, stale....
Som plny a vsetko hcem dat. Len Tebe. Dat ti seba, Lasku, slova, zivot, vsetko. Zlucit sa s tebou, aby vznikol iny Ja a ina Ty. Zlucenina tiel pri katalizatore noci. Najdivejsia chemicka reakcia. o takej nas v skole neucia. Boja sa jej. Zlucenina noci a zeme. Laska a chcenie. Chceme - nechceme? Ukradnut ti dusu a nechat ju nech sa hra s mojou. Len tak, a mimochodom. Nie nezne, stale rovnako, zversky nech vsetko peni, nech sa vlni. Aj Afrodita vznikla z peny morskeho priboja no oddala sa maliarovi.Maliari ti vedia milovat... musia. Muza ich obdari svojou nekonecnostou za cenu ich sialenstva.
Straca sa svet. Zmensuje sa do malej bodky. To si ty. Slnko sa pohlo a zacina kruzit okolo tvojho tela. Kepler sa drzi za hlavu a narieka. Galileo hori... Len koly tebe. upalia ma ako kacira. Za celu tuto stranu, za kazde slovo zvlast. Za myslenie, za Teba. Za lasku k tebe, za zivot. Ziadne utrpenie nema sklon k laske. Nemozem trpiet s laskou. Utrpenie vedie k nenavisti. Sme len ludia.
Cim viac ta nemam, tym viac si moja. Kopulacia na dialku. Splodili sme uz davno zarodok duse. Novej, nasej. Nechcene. Potrat nieje mozny. Len tak sa da zabit ako nemluvna. najhorsi hriech, iste peklo. Sizifos. tak ako to pisem viem ze sa milujem s muzou. Plodim papier za stranou. milujem sa s nou, s tebou... Na javisku. V hladisku je tisic tupych ludi. Pardon bytosti. Pozeraju su pohorseny a nicomu nechapu. nemozu. Su nic. Nie, menej nez nic. Su mravce. Su malinky, ale ich Ego ich dviha na tron. Tron Hluposti. -odpuste oficialny nazov neviem.Neveria v Lasku. tak dokonalu subeznu, laskavu... veria v sex. je to pere nich hra, nieco upotene, nahe, krute... Ich myslenie je vrazda.
Si kamen. nie, nie si. Si prahmota, acheiron.. Laska ktorou formujem svet, zivot. Som mocnejsi ako boh. On to vie. Nehryzieme sa. mam moc stvorit tisic bohov, tisic veci, tisic myslienok. hori mi papier pod rukami. Otazieva. Valam na neho tisice myslienok, tisic, tisic tonovych. hnije a mokva ako stara rana. tacie z neho cista filtrovana kondenzovana laska. Laska ktora je vsade.(Vrazdena...).
Milujem Ta. Chcem ta milovat. Milovat, tak ako sa voda oddava vode a vznika ina voda. Oddat sa ti a ty sa oddas mne. Vzdas sa mi, a ja sa vzdam Tebe. Snivas sa mi a stale, stale, stale....
Comments
Pridať nový komentár