Ľubica Babošová
Od roku 1997 vyučuje anglický a nemecký jazyk na Gymnáziu Párovská v Nitre. Od roku 2005 vedie sekciu cudzích jazykov ako predsedníčka predmetovej komisie a pripravuje študentov na maturitnú skúšku z anglického jazyka. Od roku 2010 pracuje v Štátnej jazykovej škole na Gymnáziu Golianova v Nitre ako vyučujúca anglického jazyka.
Andrea Billíková
Metodik vyučovania anglického jazyka, autorka učebníc na výučbu angličtiny na stredných a základných školách, autorka domácich a zahraničných odborných publikácií.
Ako lektorka na Katedre anglistiky a amerikanistiky FF UKF v Nitre pripravovala do praxe budúcich učiteľov angličtiny. Využíva interaktívne a inovatívne prístupy k vyučovaniu angličtiny, špecializuje sa na dramatické techniky vo výučbe cudzieho jazyka. V súčasnosti aktívne pracuje s učiteľmi z praxe, vedie pre nich metodické semináre a pracovné dielne. Je spoluautorkou série publikácií YES Angličtina – maturita na Slovensku a v Čechách, cvičebníc angličtiny pre základné školy ako aj početných odborných monografií z oblasti vyučovania angličtiny.
Zdenka Cvíčelová
Od roku 2006 pracovala ako lektorka anglického jazyka v súkromnej jazykovej škole College, neskôr vyučovala anglický a taliansky jazyk na Gymnáziu sv. Cyrila a Metoda v Nitre a Strednej odbornej škole pedagogickej v Bratislave. V rámci rigorózneho štúdia analyzovala efektívne využitie anglických doplnkových učebných materiálov na stredných pedagogických školách. V súčasnosti sa venuje redaktorskej činnosti.
Eva Dobiaš
Vyštudovala anglický jazyk (AJ) a kulturológiu. Od roku 2000 vyučuje AJ na Gymnáziu Golianova v Nitre. V rámci bilingválneho štúdia vedie semináre Umenia a kultúry a Písania. Je koordinátorkou bilingválneho vzdelávania na škole a členkou komisie pre štátne jazykové skúšky z angličtiny. Pripravuje študentov na všeobecnú štátnu jazykovú skúšku z AJ na Štátnej jazykovej škole na Gymnáziu Golianova v Nitre.