0
(0)
Left
Center
Tituf a pozadie vecí

Najpopulárnejší komix vo Francúzsku, predbehol dokonca Asterixa a Lucky Luke.

Doteraz sa z neho predalo 11 miliónov kusov a je preložený do 15 jazykov.

Všetci Francúzi vedia, kto je TITUF. Teraz ho spoznáte aj vy! Úspešný francúzsky komiks TITUF v slovenskom preklade. 

EAN
9788089132409
Počet strán
52
Formát knihy
210x284 mm
Pre deti od (rokov)
12
Väzba knihy
mäkká
Weight
257 g
Right
1,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Tituf, moderný hrdina školských dvorov, ktorý spoznáva svet dospelých, si kladie podobné otázky ako my všetci. Vždy sa nájde niekto „ostrieľaný“, kto mu všetko „vysvetlí“ a jemu je „všetko jasné“. Len jeho „nudní“ rodičia nič nechápu.

Vystupujú: verný kamoš Manu, ostrieľaný Hugo, krásna Naďa, nemotorný Ramon, hlúpy Basil, smradľavý Grco, šušlavý Jean-Claude, nudná Dumba, zamilovaná Ubim ta, bifľoš François...

V spoločnosti tohto „veľkého malého“ chlapíka sa budete sa váľať od smiechu od začiatku do konca!

21

ZEPZep, vlastným menom Philippe Chappuis, je švajčiarsky autor a kresliar.

Komixy začal kresliť, keď mal 12 rokov.

Je autorom najúspešnejšieho komixu súčasnosti Titeuf.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov