2556
Kope vás múza
19.09.2013 - 17:35
5
127
1730

Aké je moje srdce

Keď som bola malá tak som chodievala do zdravotníckeho krúžku, učiteľka nám akurát vysvetľovala že ľudské srdce je asi tak veľké ako jeho päsť. Nespomínam si čo hovorila ďalej pretože som bola zaneprázdnená tým že som sledovala svoju maličkú trinásť ročnú ruku. "Ako môže byť moje srdce rovnaké ako moja päsť?" Pýtala som sa samej seba.
Zavrela som oči a udrela som do stola najsilnejšie ako som mohla. Koža na mojich prstoch popraskala a začala krvácať a moje nechty mi jemne presekli pokožku mojej dlane. Učiteľka ma nahnevane poslala za riaditeľkou a keď sa ma tá spýtala prečo som to urobila tak som jej jednoducho povedala : "Testovala som svoje srdce."
Počas týchto dní tiež rada dám ruku v päsť a len tak ju sledujem. A občas aj do niečoho buchnem či už je to stena, stôl alebo skrinka v ktorej mám svoj denníček. 
Moja päsť za trošičku zväčšila... ale bolí a krváca úplne rovnako.

Comments

Pridať nový komentár

Toto je celkom fajn príspevok. Slušne spracovaný, neošúchaný... len to „z menom“ v profile si, prosím Ťa, oprav. :-)

Ahoj. Súhlasím s Adharou a Mariou. Má to šmrnc!

Oh! Ďakujem za komentár, veľmi ma potešil. K tomu druhému, eh, tento profil bol robený narýchlo pretože som vôbec netušila že takáto stránka existuje :D a tak som si do profilu niečo rýchlo 'zbúchala' ako sa hovorí.
Ale ďakujem aj tak :)

Skvelé :) naozaj. jednoduché a nápadité! :) fakt sa mi to páčilo, nemám tomu čo vytknúť. Má to pekný odkaz.

 

Slušne spracované a neošúchané, jednoduché a nápadité, má to šmrnc.. súhlasím bezvýhradne so všetkým, čo tu zaznelo. Profil opravený, takže už niet čo dodať :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
24
Počet nazbieraných
2, 249
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť