Jahodové výkaly a vanilkový moč,
chudokrvnosť našej zlatej záhrady.
Nečinná, na ceste zatúlaná iskra.
Priateľ, vyhasli sme už pred rokmi.
Našou múzou je smrť.
V lákavých výkrikoch vlastného konca,
v slnečných lúčoch ospalého dňa.
Jahodové výkaly a vanilkový moč,
chudokrvnosť našej zlatej záhrady.
Nečinná, na ceste zatúlaná iskra.
Priateľ, vyhasli sme už pred rokmi.
Našou múzou je smrť.
V lákavých výkrikoch vlastného konca,
v slnečných lúčoch ospalého dňa.
Comments
Pridať nový komentár
Prvá veta nie. Príde mi tak nasilu vulgárna. Nemám nič proti vulgárnosti, ale vzhľadom na zvyšok toho celého akosi bezvýznamne kričí.
Páči sa mi nečinnosť aj iskra. A nádych nihilizmu na konci je pre mňa pochopiteľný vzhľadom k stavu dnešných dní.
nech ťa neopúšťa múza :) pre mňa je to dnes tak stredne dobré ale nie zlé :)
MM
Ďakujem ti za tvoj názor, veľmi si ho vážim. Aspoň dakto vie čítať a myslieť :)
Neboj, je tu takých viac. nebol si pred tým na inom blogu?
Nebol, práveže toto je môj prvý, ale moc sa mi to tu nepáči.
a čítal pred tým niekto tvoje veci?
Nuž, nad tým musíš už porozmýšľať sám. :)
Vieš čo mi to pripomína? Motto. Viem, je to čisto subjektívny dojem. Možno je to tým, že je to také krátke. Súhlasím s Majkou, ten prvý verš sa mi zdá trochu nasilu. Inak myšlienka je fajn, toto ma asi oslovilo viac, než ten dážď.
Hm. Z akého dôvodu sa Ti tu nepáči, to neviem. Či narážaš na ten prvý nepriaznivý komentár, alebo preto, že to tu tak "nežije". Enigma je naozaj taký trochu zaspatejší blog :) ale ja ho mám veľmi rada, sú to naozaj fajn ľudia. Taká malá rodinná priateľská atmosféra. Často je ticho a dlhšie sa nič nedeje, potom zas príde fáza, keď sa všetci akosi rozkomentujú a chvíľu je tu tak živo. :) Ale je už na Tebe, či tu budeš, alebo nie. Každý máme slobodu voľby.