Už nie si ten malý chlapec,
čo kriedami kreslí na chodník
autá a tajné odkazy.
Také, čo len ty chápeš.
A keď ich niekto vymaže,
tak mu len jazyk vyplazíš.
Už nie si ten malý chlapec,
ktorý na konci ulice
začína plniť svoje sny.
Bol si vraj všade,
s prstom na mape
neprídeš nikdy…
V roku 2019 som sa rozprával s niekoľkými učiteľmi a učiteľkami o ich ceste k tomuto povolaniu. Som veľmi rád, že ich osobne poznám a rešpektujem ako profesionálov vo svojom povolaní. Hovorili sme o viacerých témach. Pevne verím, že čo sa nevošlo do mojich blogov, si budete môcť prečítať v knižke,…
Sedím v byte s rukami na počítači
a zdieľam s Tebou naše city
Si moja Amerika. – Ja Tvoj New Yor City.
Rozmýšľam, v hlave si robím inventár myšlienok,
čírych a čistých ako živá voda,
Nadýchneš sa, zo studne túžiš piť.
Nad zemou oblohou nesie sa mesiac,
Ten večný gondolier a hviezdy…
Kontakt
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
„Misia pokračuje ďalej podľa plánu. Nadviaž kontakt!" stručná a jasná správa na holograme mi dáva najavo, čo mám robiť. Zasúvam polykryštalickú bariéru do podlahy riadiacej paluby a odkrývam celý priestor sekcie gravitačného reaktora.…
Časová porucha
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
Potom, ako bol predposledný prorok z Abrahámovej pokrvnej línie [1], Ježiš Kristus, na základe rozsudku rímskeho prefekta Piláta Pontského, popravený na kríži, musela jeho jediná ženská spoločníčka, Mária Magdaléna, opustiť spolu s…
Bod NULA
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
Pred vstupom do apartmánového domu, kde bývam, dvíham zo zeme pohľadnicu, s adresátom Hans Kluge, ležiacu na zemi pod mojou poštovou schránkou, z ktorej zrejme vypadla po nedbalom vložení. Do svojho apartmánu vstupujem so zrakom upretým na…
Comments
Pridať nový komentár
naplieskané veľké slová bez duše...
má to odkaz i pointu, ale niečo tomu chýba.
Podľa mňa práveže ani nie. Podľa mňa je to sakra skvelé! a máš fajn motto :)
Každý raz príde na to, že treba nemyslieť.
Nech ťa múza kope, píš, píš ďalej, mne osobne sa to páči :) som zvedavá na ďalšie :)
Ja by som teda nerada hodnotila veľkosť slov a ich dušu. To vyjadrenie bolo trochu silné a neadekvátne - podľa mňa. Vlastne ani neviem, kto ten Mikša je, v živote som ho tu nevidela (síce som sa možno len zle pozerala). Vlastne mi tento štýl komentovania k enigme vôbec nesedí. "Nepriniesol" si si nejakého neprajníka odinakiaľ? ;)
Mne sa to zdá celkom fajn. Ok, neurobilo to na mňa nejaký veľký dojem, ale ani nevyvolalo nejakú nechuť či odpor. Akurát možno nerozumiem tomu, prečo bolo aj vedomie oddelené čiarkou.
Určite sa ale nenechaj odradiť tým, že Ťa možno niekto zotrie. Ľudia sú všelijakí, niekedy drsnejší, než by bolo potrebné. Ono je to vždy ťažké ísť s kožou na trh. Chce to kus odvahy. Ale na druhej strane, ak sa tým nenecháš zadupať, môžeš len získať. Spätnú väzbu potrebuje každý, kto to chce niekam "dotiahnuť". Tak len smelo ;)