Dobrý deň, nasadené tváre
Bez osobnosti bez ducha
Vaše vrásky milión rokov staré
Nikto na svete neošúcha
Zdravím vás vrelo, vy pochabí blázni
Otroci odvekého divadla
Na požiadanie viete byt vážni
Opona ešte nespadla.
S výzorom sochy prijať, čo je dané
Hoc‘ aj krok vzad, to nevadí
Umyte masky, už svrbia vás dlane
Čochvíľa ďalšia v poradí.
Úsmev už nebýva želaným hosťom
pokoj tak čakaný ubíja tvár
Skôr než sa usmeješ, narátaj do sto
Sám sebe neveríš, tak iných kvár
Comments
Pridať nový komentár
Sorry ale mne na tom nepríde nič uletené :(
Hm. Možno som len hlúpa blondína, ale mne sa tieto Tvoje "úlety" páčia. Aj keď som vari celkom všetko nepochopila (hádam musím ešte trochu podrásť). A možno nie všetko sa musí chápať.
Myslím si, že nemá zmysel Ti vysvetľovať, že ide o bezvýznamný slovný zvrat, ktorým nebolo myslené nič negatívne. Pochybujem, že to zranilo Tvoju krehkú osobnosť. Netrúfnem si povedať, že Ťa poznám, alebo som schopná odhadnúť - internet je vhodné miesto pre používanie masiek - ale z toho, ako som Ťa doteraz mala možnosť zažiť, si naozaj nemyslím, že by sa Ťa moje vyjadrenie mohlo dotknúť. ;) Ale ak by náááhodou predsa, tak sa, samozrejme, hlboko ospravedlňujem. ;)
Vieš, ťažko argumentovať čosi, keď človeku nehľadíš do tváre.
A vôbec hádať sa na internete, je ako bežanie na paralympiáde - aj keď vyhráš tak si retardovaný.
Slovo maska bolo použité vhodne.
Nuž... ak sa snažíš ľudí miasť, tak Ti to ide dobre. Začínam mať pocit, že prestanem komentovať Tvoje príspevky, lebo z "nejasných príčin" sa potom zvyknem cítiť ako idiot (napriek tomu, že to nikdy nemyslím zle).
K tej paralympiáde - hádať sa na internete naozaj veľký zmysel nemá. S ľuďmi, s ktorými sa nepoznáš a nevidíš im do tváre. Nikdy nie je vylúčené, že na druhej strane drátu sedí niekto, kto ani nemusí mať opačný názor, akurát sa dobre baví. Ale celkovo komunikácia cez net je náročná. To zisťujem čím ďalej, tým viac.
A keďže Teba vôbec nepoznám a nie som schopná zaručene odhadnúť, kedy veci myslíš vážne a kedy si len ľudí doberáš, asi urobím lepšie, ak sa stiahnem. Lebo v tomto akosi nevidím zmysel. Takže gratulujem, vyhral si. ;)