1987
Kope vás múza
28.12.2009 - 18:04
8
145
1958

Kvet

.................. 

.................. 

.................. 

.................. 

 

lístky zla snažím sa trhať

 

jeden

 

dva

 

nech ostane nula

 

desať ich narastie

pri jednom trhu

tento kvet nekúpiš na žiadnom trhu

kvet rastie človekom čo zabil si brata

človek kvitne kvetom stále upadá

jablko sváru nebola rada hada

bola to úbohá vnútrodruhová zrada

kvet v plameni žije

páli a túži

po bratovražde spáchanej na otcovom noži

po vojne tretej ktorá dokončí plán

čo kvet mal

pred tým než ho človek zasial

 

.................. 

.................. 

.................. 

.................. 

Comments

Pridať nový komentár

Zaujímavé... Pekné :) Až na rým: pri jednom trhu, tento kvet nekúpiš na žiadnom trhu. Zišlo by sa asi niečo originálnejšie, aj keď netvrdím že myšlienka je nejak out, ale ten rým pôsobí, akoby si tam nemal čo napísať a z toho vznikla myšlienka o trhu.
tesi ma, ze si niekto cita moje basne. ako zareagovat na ten rym... po prve splnil ucel a udrel do oka a po druhe - vyvolanie pocitu ,,autor tam nemal co dat,, je celkom fajn a tiez ma tesi. kazdopadne: takto ten obraz funguje v mojom uchu a nic ine by som na to miesto nedosadil. este raz dakujem za reakciu...
Nehovorím aby si dačo dosádzal :D skrátka takto je tá báseň napísaná a inak nebude. Len som sa nad tým rýmom pozastavila to je vše... sama nerada upravujem básne spätne - teda tých pár čo raz za čas napíšem :D s prózou je to iné. Ok už mlčím.

ak natrafis este niekedy na moju tvorbu budem rad kazdej kritike.

a velmi sme sa nepochopili, myslel som to tak, ze by som to v momente, ked som to chcel napisat, neprepisal, aj keby sa mi tam hodilo nieco viac. prvy dojem je prvy dojem, tym sa riadim aj v mojich basnach :)

 

Chápem :D je to vlastne to isté... prvý dojem :D
Mne sa báseň sama o sebe celkom páčila, jediné čo ma rušilo, je vizuál a to rozhádzanie. To naozaj nemusím. Ale čo do obsahu táto patrí k tým, čo sa mi od teba páčia viac. S pozdravom Dušan Damián.

dakujem :) co moze potesit viac nez pozitivna odozva

 

a co k vizualizacii - bol to iba pokus

no ten rym trhu - trhu mi pripomina istu piesen od Chiki liki tu-a :D Čo nemusí byť zlé keďže je to moja obľúbená kapela. Inak fajn.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
79
Počet nazbieraných
4, 135
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť