2356
Kope vás múza

Malá šibalka- 3

Po desiatej sa im už nechce kresliť. Majú chuť podniknúť niečo iné. S plastelínou sa nesmú hrať odkedy si jej premúdrená sestra nerozbila hlavu podložkou. A čo takto autíčka? Tie má Ela mimoriadne rada. Nemôže zato. Jednoducho ju fascinujú. Áno! To je ono. Budú sa hrať s autíčkami. -"Tu- tút," zatrúbi Ela so svojím krásnym červeným poršákom na Tomášove lamborgini. -"Veď počkaj. Už idem." A začne sa šialená naháňačka, ktorú preruší ostré: -"Obed!" Ela s Tomášom rýchlo popracú hračky a sadnú si za obľúbený stôl. Nechcú predsa, aby sa im ušlo miesto pri somárskom. -"Deti! Ideme spať. Prezlečte sa do pyžamiek a pôjdeme." Spanie. To bolo to, čo Ela s Tomášom v škôlke naozaj z duše neznášali. Veď za ten čas sa mohli ešte toľko pohrať... Ale, koniec- koncov, oni sa hrali aj keď mali spať. Vždy keď pani učiteľka vyšla zo spálne, Tomáš s Elou sa začali rozprávať, samozrejme stíšiac hlas na minimum. Keby ich načapala, že sa rozprávajú namiesto spania buď by dostali na holú, alebo by ich poriadne vyšticovala. Ako včera Vilka. Počas "spania" sa totiž rozhodol, že dievčatá veľmi túžia vidieť to, čo má v nohaviciach. A tak sa postavil na posteľ a stiahol pyžamové nohavice. Nebolo by to nič hrozné, veď dievčatá by nežalovali, ale práve v tej chvíli došla učiteľka skontrolovať, že či všetci spia. A tak dostal pravítkom rovno po holej. Páni. To muselo bolieť. Ela s Tomášom akurát rozoberali posledné podrobnosti o zajtrajšej  mape, keď začuli tichučké vrznutie podlahy na chodbe. Bolo im jasné, čo to značí. Učiteľka sa zakráda po chodbe a chce ich nachytať. Rýchlo teda zavreli oči a predstierali, že spia. A predstierali to tak dobre, že nakoniec predsa len zaspali. Ela sa ocitla na slnkom zaliatej lúke. Tancovala, trhala si kytičku z nezábudiek a popritom si spievala: -"Nezábudka pri potôčku..." Nezábudky sú jej najobľúbenejšie kvietky. Sú také jemnučké a drobučké a hlavne- modré. Ela zbožňuje modrú farbu. Farbu oblohy, babkiných očí, nezábudiek... -"Vstávame!" Pani učiteľka vyslovila magické slovíčko, a Ela s Tomášom sa razom prebrali  z ľahkého spánku a šli sa prezliecť.

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
4
Počet nazbieraných
72
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť