1857
Kope vás múza
12.12.2009 - 22:47
1
44
1809

Mennejcenní

Čo všetko spôsobí pocit menejcennosti? 

Nechceme , nevieme si to priznať a potom niekedy prijde situácia a bum zrazu sme mimo, buď v amoku, žiarlivosti, smútku...A koľko krát práve kvôli takémuto komplexu sa dostaneme do veľmi zlých a nepríjemných situácií. Vyzdvihovanie samého seba, dôkaz vlastnej indentity a ega prostredníctvom hlúpeho no zdanlivo hrdinského a sebavedomého správania...Ako sa len vždy za niečo skryjeme , čo je akože našou silnou stránkou a potom sa sami na sebe potkneme a rovno spadneme do vlastného blata. Impozantné sarkastické divadlo, asi tak by som to nazvala. Dva úžasné protipoly... vlastná neschopnosť a slabosť a vonkajšie divadlo a pretvárka. Tlieskanie a smútok zároveň.  A keď príde uvedomenie si samého seba a vlastného komplexu, prídu aj všetky úzkostlivé pocity a zrazu máme všetko krásne podané na tácke, vlastné ja a ozaj to nebýva pekný pohľad.  No aj keď si už myslíme, že sme si to vyriešili sami v sebe, znova príjde deň kedy sa k vlastnej hre a pretvárke vrátime, aj keď je to všetko len obyčajný problém minulosti...

Comments

Pridať nový komentár

Šikovná :)

Je krásné vidět, že někdo dokáže přijít na význam osobních krizí.

Je krásné vidět, že umíš hledat chybu v sobě, nikoliv to házet na okolí.

Není to lehčí, ale takhle je to pravdivější.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
39
Počet nazbieraných
2, 756
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť