698
Kope vás múza
29.10.2009 - 18:55
3
59
1553

Milá Láska

Milá Láska. . Prsty vítajú reakcie môjho srdca a klepú do písmenok. Srdce moje píše ti list. Srdce píše ti, že chýbaš mu. Srdce píše ti, že smiech už nie je tak spanilý ako býval, keď ráno si ma s ním prebúdzala. Srdce píše ti, že obloha jasná je vojnou obklopená, keď nemá svoje slnko pri sebe. Píše ti o slovách, ktoré nemajú váhu keď nie sú pre teba. Všetko krásne sa v prach obracia a z neho už nedá sa okamih vyskladať. Srdce píše ti, že slabo bije v posledných týždňoch, bo liekom pre neho je tvora ruka v mojej. Srdce mi tiež vravelo, pošepkalo keď jeden večer som bdel, že mier v sebe a dokonalú harmóniu cíti len v tvojom objatí. Srdce píše ti, že rado by znova bilo pre stratenú lásku. Rado by bilo tam, kde si nablízku, bo tam má domov. Srdce píše ti, že lícu chýbajú tvoje pery ako i perám. Nosu chýba dotyk tvojho nošteka, ako i vôňa tvojej duše. Jazyku správne slová pre správnu osôbku v ten správny okamih. Očiam pohľad na krásu, prirodzenosť a dennú mimiku. Očiam chýba tvoja neha. Rukám tvoje telo, čo stvorené bolo pre jemnosť, drsnosť, porozumenie, láskyplnosť. Zadku ruka čo ho chytí. A nohám pocit, že majú pre koho kráčať a za čím, kým utekať. Len fantázia je na tom lepšie, bo keď si bola mojou a ja tvojim, ona bola posledná. Dnes prvá je a nemiestna. Srdce píše ti láska, že dnes len prežíva. Že dnes smúti ako mesiac, keď mu slnko vezme hviezdy. Píše ti, že rado by sa pobralo do tvojich dlaní. Píše ti, srdce moje čo prežíva, že ťa stále ...... .

Comments

Pridať nový komentár

Velmo sa mi to páčilo:) Neviem okomentovať také to "odborné stránky" toho dielka,a le čo sa týka tej obsahovaj...krásne:) naozaj:)
Ďakujem za komentár.. moc si to cením..:) som rád že páči..

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
38
Počet nazbieraných
2, 065
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť