Povedz Život, povedz mi,kde je moja túžba ťa spoznávať.Len sa osmel a povedz mi,prečo už nie je chuť sa hrať.Už sa neusmievaš. Prečo korytnačím krokomkrúžim v dennej rutine.Stávajúc sa tvojim otrokomza mňa nonsens miluješ, priepasti, jaskyne. Áno, som zlostný.Veď páliš moje cesty.Byť geografický…
Anonymus na scénepolitika mlčínova nežná revolúcia?o čom to svedčí
Ráno vstávam dolámaný z postele, teda skôr z toho mäkkého matracu. Chrbát ubolený sťa by po ňom poskakovali kopy konských kopýt. No cez tu bolesť dvíham sa do výšin, som aj dnes víťazom. Oči preberám studenou vodou, príjemne chladnou, čistou, nezákernou. Úsmev zveľaďujem mentolovou pastou, dych…
To sú dnes mravy,samé alkoholové stavy,žalúdočné dráhy,vykašle sa na teba i drahý,v baroch netvory a stvory,potvory,na rukách okovy,na nohách podkovy,či sa mi to marí?vari?nie, človek ma milión tvári,i keď žiari,či zrak sa mu kalí,všetko človek zmarí....
Modlím sa, modlím k Bohu No neviem či mám kľačať, Či stáť upriamene v Tvojom mene, Či sedieť pohodlne, Či ležať, ba hľadieť z obloka? Cez to modlím sa, modlím k Tebe, K tomu, ktorým som opovrhoval, Bo vraveli mi, vraveli, že nájdem nádej. Tak mám kľačať, stáť, ležať, sedieť, Či teda hľadieť z …
Nebudem hriešny keď sa niečo nezdarí Veď Časom sa potupa do šťastia prebalí Nebudem smútiť za tým čo nemám Bo čo nemám nikdy nestrácam Nebudem sa tváriť sťa otec zeme Bo ma národ za nevedomosť zderie Nebudem veriť že šialenec dospeje Bo to lepšie vetry ťažko priveje Nebudem behať nahý v …
Sťa Peter Pán v rozprávkovom svete S Wendy, s milenkou na krídlach Ma prízrak kúzel ťahá a metie I keď o teba som žiadal v modlitbách Na konári stromu čarovného Zrazili sa naše myšlienky o perspektíve A živobytie krásne zo všedného Noc čo noc sa stretáva pri dúšku víne Kapitán Hook bez dosahu…
Ohradená je tvoja krása každodenná Skromná je tvoja tvár, keď je smutná Jemná tvoja duša aj keď sem tam biedna Smelá si, snami obsypaná, krásna i keď bdelá Neutrálne mimo, šťastne však každopádne Frustrujúcou, zároveň chvíľkou si spaľujúcou Tichou, no v náreku nezostávaš plytkou Studenou no …
Mesiac utopený v zrkadle, Ako skrytý význam v porekadle, Ako keď pirát za sieťkou z kovu, Prosí ako žobrák o svoju mdlobu. Vlna, vlnka, či duna, Sťa starec v kresle duma, Nakrivo tečie sťa zranená kuna, Sťa ten starec a smrť, neverný sluha. Vrzgot kresla ako duše, Čo sama sebe roky píše, Čo…
Preženiem sa ako stádo španielskych býkov,
Čo toreador krotí v cirkusovej manéži,
Zničím všetkých tých tvojich falošných strýkov,
Čo prichytený boli pri neľudskej krádeži.
Nie detské bájky a mýty, no pravdu o prašivých činoch,
O neharmonickej vyhliadke do ne perspektívy,
Čo tvoji strýkovia…
Comments
Pridať nový komentár
Vhodné akurát tak na "repovanie", s poeziou to nemá nič spoločné