2400
Kope vás múza
29.12.2011 - 20:38
3
48
1467

Na dne

Zapadla som prachom. Moja duša očernieva a ja naďalej padám dole hlavou. Chcem sa zachytiť tej klzkej steny hlbokej tmavej studne.Áno, klže sa. Padám ďalej a ďalej nadol. Posledné lúče sa strácajú v čierno čiernej tme. Au.

A som tam. Na dne. Duša kričí a ja ju nepočúvam. Kope ma a nahlas sa doprosuje.

Zmeň sa.

Ešte je čas.

Nevidíš čo robíš??

Nevidím. Šľapem ďalej po hlavách ľudí a smejem sa. Diabol vo mne opäť zvíťazil a pijanskou rukou siaham po ďalšom chľaste. Teplý omamný nápoj mi steká dole krkom a moje zmysly sa utlmujú. Už to nie som ja. Nespoznávam sa v zrkadle. Smeje sa na mňa diabol v mojom tele a rukou si prechádza po vlasoch. Má ďalšiu biednu dušu do zásoby. Hlupaňa, že som mu naletela. 

Comments

Pridať nový komentár

Vitaj na Enigme! ;)

Nie je to zlé. Len by som sa možno ešte trošku pohrala so synonymami:

Chcem sa zachytiť tej kĺzkej steny hlbokej tmavej studne. Kĺže sa.

Diabol vo mne opäť zvíťazil a pijanskou rukou siaham po ďalšom opijáši.

A pozor tiež na drobné chybičky. "klzký" by mal byť bez dĺžňa na l, ak sa nemýlim a taktiež slovo zmysly by malo byť s ypsilonom na konci. To len také drobnosti. ;) Samozrejme, je to len môj osobný názor (teda až na tie gramatické chyby). ;)

Inak je to fajn. ;)

Na pár gramatických chýb. Nie je to zlé kočka... také úprimné je to. mne sa to páči :) ozaj ako ťa volajú? len tak? Adela?

Dakujem, bolo to zbuchane za par minut, len tak co mi sedelo na dusi.. akosi som si potrebovala ulavit :)

a chyby opravene.. este raz vdaka.

A ano, volaju ma Adela, Adel či Aďa.. kto ma aký osobný ku mne vztah :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
1
Počet nazbieraných
48
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť