2557
Kope vás múza
20.09.2013 - 16:50
3
106
1410

Som ešte mladá

Som mladá a ešte stále som nezažila v živote všetko, ale už viem aké to je cítiť ako kúsky zlomeného srdca režú moju hruď na tenučké pásiky.
Vdychovala som chemikálie ktoré moji najbližší priatelia vdychujú s obrovskou radosťou a vždy som sa divila prečo sú ich úsmevy tak mizivé ako chemikálie ktoré vyfukujú z ich nozdier... rovnako ako draci. 
Natiahla som sa za rukou ktorú som chcela podržať a namiesto nej som dostala len kopu vzduchu, ale zabudla som že by som sa po takomto čine mala cítiť nahnevaná.
Som mladá a ešte stále hľadám odpoveď na otázku čo to znamená žiť.
(Pretože môžem len dúfať že to neznamená toto..)

Comments

Pridať nový komentár

na úvod jedna technická - máš tam zase to "z", kočka, - "z radosťou". 

k príspevku - úprimne, nehovorí toho veľa a tá inotaj, ktorou sa snaží pôsobiť je skôr patetická a trochu sentimentálna, než zaujímavá. ovšem, ak je to reč o drogách, tak je to ozaj smutné. a ako "spisovateľ" chápem tieto "spovede". 

nech ťa múza kope :) ten pred tým bol lepší. ale nemôže byť každý deň nedeľa :)

Hah, 'z' je môj tichý nepriateľ ako sa zdá :) . 
Nuž, v tomto 'texte' šlo hlavne o ľudskú faloš, o to z akou ľahkosťou hltáme faloš a pomaličky sa ňou tak napĺňame až praskáme vo švoch. 

Ale ďakujem za názor a aj za kritiku, veď chybami sa človek učí :)

Ale veď doprajme mladým autorom trochu patetickosti :) Ono to k tomu patrí.. ešte len nachádzajú svet, a to čo iným príde ako "objavenie Ameriky", je pre nich niečo nové a fascinujúce. Mayu, ako sama napísala, ešte len hľadá odpoveď na otázku, čo znamená žiť. Nečakajme hneď odpoveď, buďme radi, že našla vôbec otázku.. iní sa nedostanú ani tam :P Mne sa ten koniec páči. Hlavne ma teší, že existujú ešte dnes ľudia, ktorí nestotožňujú slovo "žiť", alebo "užiť si život" s tým, čo bolo popísané v tomto príspevku - na štýl "Žijeme len raz".

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
24
Počet nazbieraných
2, 249
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť