Toto nie je ľúbostný veršík: toto nie je o mne a ako neznášam chuť reality toto je o tebe toto je o tom ako veľmi arogantným si sa stal, ako sa skoro každú noc snažíš zabudnúť na to že čas ťa opustil. Toto je o tvojom smiechu, o tom ako šepká "Nedokážem si spomenúť aký som bol predtým než som…
Počula som niekoho sarkasticky šomrať, „Si tým čo ješ.“ / „You are what you eat.“ Ale započutie tej osamelej vety mi dovolilo konečne pochopiť to prečo som tým čím som: Ničím.Vždy sa stanem na niečom závislá väčšinou na nebezpečných veciach, ale aspoň cigarety ma vystríhajú hneď na obale. V tvojom…
Našla som Smrť ako plače v uličke pri mojom dome. Bol skrčený, triasol sa a vydával zo seba ten fňukavý zvuk myšky ktorý bol ale tíšený spevom nočných vtákov. Schovával sa v tieni a akoby sa bál čo i len pozrieť nahor, schoval si tvár do dlaní. Smrť sa na mňa pozrel, povšimol si že ho dlho…
Musíš svoju dušu udržiavať úplne, absolútne a neodvolateľne slobodnú. Pokiaľ to neurobíš, nuž, tak sa budeš cítiť ako v pasci. Naveky chytený v pavučine lží ktorým pripisujeme pravdivosť. Ktoré sú norma. Takým ktoré hovoria že tí ktorí majú srdcia otvorené a duše voľné, tí ktorí sa nedržia…
Keď som mala asi desať rokov, na hodine náboženstva moja katechétka vyriekla otázku, „Keby ste boli Boh, čo by ste zmenili?“ A pamätám sa že som si zahryzla do pery tak silno až začala krvácať. Opatrne som na papier napísala to ako by som učila deti už od malička že majú milovať samých seba a…
Raz sa jeden ateista spýtal iného muža prečo tak strašne verí v Boha Muž si sadol na zem za Ježišov kríž „Verím vo vieru ktorá nám bola daná“ O dva roky neskôr sa obaja muži znova stretli ako sedeli v reštaurácií a jedli chlieb a pili víno ten istý muž sa spýtal prečo ten druhý už neverí v…
I. „Zo mňa bude Batman, a ty budeš môj Robin,“ povedal si mi z úsmevom. (Je to presne ako ty hranie sa na hrdinu. Začneš rozprávať vtedy keď niekto potiahne špagátik čo máš na chrbte: poznáš všetky správne slová.) II. Keď som bola malé dievča, priala som si byť super hrdinom. Všetko čo som…
(Pretože moje sny sú niekedy až príliš živé, tak prečo ich nevyužiť? :) )Niektorý hovoria, že svet je odsúdený k zániku. Iný hovoria, že môže byť zachránený. Tu je hádanka, pre tých ktorý dokážu hádať: Sú tí, vytvorený zo svetla, dobrý v srdci? Sú tí, narodený v temnote, vrahmi už od začiatku?…
„Hej! Si v pohode?“ „Jasné, prečo by som nebola?“ „Um... pretože si pred chvíľkou spadla zo strechy dom-“ „Vidíš, a práve v tomto sa mýliš. Nespadla som. Gravitácia ma vyzvala na súboj a ja som to prijala.“ „A ako ti to vyšlo?“ „Gravitácia vyhrala. Ale to len kvôli tomu že mala výhodu.“ „V tom že…
Je tu pár vecí ktoré som počula a videlaale nedokážem im pochopiť, ako napríklad tým vtákom a myšiam ktorémajú na svojich telíčkachstopy po zuboch.Hnijúce kvety, spomínam si že povedal toto je strata časua ty si zbytočná, je nemožné sa s tebounormálne porozprávať počas týchto dní,nechaj to tak,…
Comments
Pridať nový komentár
túto básničku beriem ako milé malé vyliatie srdca, v ktorom mi chýba trochu básnického rytmu, aby sa mi to lepšie čítalo, nech nie som aj ja...unavená :))