Zavraždiť svoje túžby!
Uložiť ich do truhly.. Podupať hlinu nad hlbokou jamou. A nikdy viac si nespomenúť. Už nikdy na ne nespomenúť !!!
Boli to Tí, ktorí ošarpali moju dušu, ktorí ju drancovali. Tírali ju, až začala krvácať.
Môcť ich tak vyrezať z toho mäsa, ktoré sa nazýva srdcom a konečne už pocítiť kľud. Ich posmrtný pokoj.
A city? Tie city, ktoré vedú loď až sa roztriešti o skaly, Tie ktoré spôsobujú len bolesť a trápenie... Tie do sklených nádob nepriedušne uzavrieť a zaliať hnilobou.
Obavy sú, však, najzákernejšie. A ja sa obávam! Obávam sa, že tento morbídny rituál nepomôže. To nie je spôsob ako odstrániť zákernú ruku čo mi zviera hrdlo a zapiera sa do mňa ťažobou, ktorá mojim pľúcam nedovoľuje nádych a žalúdok ťaží tak akoby sa vlastné telo chcelo rozpadnúť.
Keď zranená bytosť chce sa pomstiť
a túžba žiť je túžbou trestať,
ako vyliať jed, čo opantáva myseľ?
Ako opäť pohliadnuť s láskou k tomu, čo zradil?
Ako možno hrdo žiť bez ľútosti,
keď každý krok sprevádza pád?
keď každý nádych sprevádza bolesť?
Comments
Pridať nový komentár
Prosím môžete okomentovať aj keď sa vám to nepáči, čo sa vám nepáči .. ?
"Boli to Tí, ktorí ošarpali moju dušu, ktorí ju drancovali. Tírali ju, až začala krvácať."
Nepochopil som veľké písmeno v slove tí. Týrali je s ypsilonom.
K obsahu použijem jeden môj obľúbený výrok, resp. pasáž:" The worst stab wound is the one to the heart. Sure, most people survive it, but the heart is never quite the same. There's always a scar, which I guess, is meant to remind you that even for a little while, someone made your heart beat faster. And that's a scar you can live with, proudly. All the days of your life."
Nakoniec len toľko - váž si bolesti, lebo ťa varuje pred zlým. Bolesť je zázračný mechanizmus, akurát dosť nepríjemný. A tiež je dobré, že kroky sprevádzajú pády, pretože bez nich by potom dosiahnutý cieľ nemal žiadnu hodnotu.
Ale celkovo ako vyjadrenie túžob, celé dielo nie zlé. Mohlo to byť zaujímavé, ak by si doplnila tú prvú časť a nejako ho predĺžila a tiež predĺžiť veršovanú časť. Takto mi to príde neúplné a trochu zbesilé.
Každopádne nie si ďaleko, skúšaj, skúšaj.
Ale ja predsa vôbec nehovorím, že bolesť je zlá .. viem, že je veľmi prospešná, ale v tej chvíli keď ju človek preživa a keď sa najviac trápi, vtedy to nevníma. A taktisto to platí aj o tých pádoch ..
Zbesilé :) pekné slovo ... a ten výrok je veľmi pekný .. !!! ďakujem za reakciu !!!
nie som ďaleko na ceste k dobrému písaniu alebo nie som ďaleko od cieľa ?! :)
Nie si ďaleko od začiatku :D