2862
Kope vás múza
11.10.2020 - 00:21
2
148
1042

Zároveň

Zároveň.

Bolelo to. Ale zároveň to bolo príjemné. Štípalo to. Ale zároveň to bolo vášnivé. Dve telá sa spojili do jedného a užívali si enormné vlny dotykov túžby. Bolo to ako keby vám bola zima ale zároveň aj teplo, po tele ste pociťovali zimomriavky ale zároveň iskry. Hladil ma a zároveň ma hrýzol, v tej chvíli ma nenávidel ale zároveň miloval.

V tej chvíli bolo všetko jedno, v tej chvíli sme boli jeden pre druhého. V tej chvíli sme cítili iba túžbu. Nenávisť ktorou sme boli obklopení bola silnejšia ako láska. Ale zároveň túžba bola v tej chvíli viac ako nenávisť.

Pýtame sa, prečo sa dva protipóly ešte stále dokážu priťahovať. Je to ako ananás a pizza. Oboje sú šťavnaté a samostatné sú vynikajúce ale keď sú spolu jeden druhému odporujú, ale aj tak sa na seba nalepia. Lebo túžba po chuti je niekedy silnejšia ako zvyk.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
3
Počet nazbieraných
461
Rada píšem, ale vždy to čo napíšem si nechávam iba pre seba. Rada by som sa však s mojou tvorbou konečne podelila aj s Vami. Dúfam, že sa Vám bude páčiť, a budem vďačná za každý názor.
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť