1245
Kope vás múza
13.02.2009 - 18:49
3
111
1448

zlodej

Až zaspím, dvihni mi ruky.

Snáď sa dotknem hviezd.

Opojím sa ich krásou, omámim,

budem z lásky opitý,

budem zlodej, ktorý kradol z neba krásu,

budem zlodej, ktorý spí.

Možno ich vezmem dve, alebo dokonca tri,

len ma nesmie vidieť nik,

budem zlodej ktorý kradol z neba krásu,

budem zlodej nezbedník!

Vieš čo? Vezmem ich všetky!

Takto v rukách ich budem niesť.

A všetky rozdám.

No a keď bude nebo opäť plné hviezd,

vezmem ich znova.

Až zaspím, chcem na nebi

dotknúť sa hviezd.

 

 

Comments

Pridať nový komentár

je to ozaj pekná báseň, taká jednoduchá, ale ja som tiež toho názoru, že v jednoduchosti sa skrýva krása. rada čítam básne, ktoré sa dajú ľahko pochopiť. možno raz dospejem do stavu, kedy budem bažiť po niečom zložitejšom :D Ale v každom prípade, nech ťa kopem múza. veľa šťasia.
zložité je neprehľadné a poruchové. A preto zváž, či chceš dospieť do stavu, kedy ťa budú zaujímať neprehľadné a poruchové veci :) som rád ak sa niečo páči. Čítam aj tvoje príspevky si spisovateľka ako sa patrí. Skúšal som písať niečo dlhšie no stratil som prehľad - zablúdil som vo svojích vetách. A tak som zostal pri krátkych básňach. Tak, nech nás slečna múza kope!
Čítal si moje básne? :D to je milé, ďakujem. ale Žil raz rytier je ozaj len ukážkové "kopnutie múzy" pretože to prišlo neplánovane a pre mna samu nečakane. opäť to na mňa doľahlo a ani sama neviem ako som zrýmovala 5 strán A4. fakt to bolo šťstie. aj mne sa občas stáva, že stratím prehľad. ale mám rada jednoduché a čo najlepšie možno epické príbehy (teda aj básne) :D aj keď nad výlevom citov občas taktiež nepohrdnem ale páčia sa mi hlavne vtedy, keď som "zainteresovaná" :D no aj napriek tomu, že obľubujem tie jednoduchšie, nemyslím že všetky zložité básne sú chaotické. povedala by som... ako pre koho :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
28
Počet nazbieraných
2, 471
Tie najjednoduchšie veci sú najkrajšie, ako napríklad streda o 09:40
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť