Set dvoch kníh. Ušetríte 2,50 €
Možno kúpiť aj samostatne:
Set dvoch kníh. Ušetríte 2,50 €
Možno kúpiť aj samostatne:
1. Obrázkový príbeh v tvrdej väzbe:
Simonka je citlivé dievča, ľahko vníma, čo sa deje okolo a silno na to reaguje. Keď sa jej darí, prežíva radosť a je na seba hrdá. Keď sa s ňou kamarátky nechcú hrať, hnevá sa. Bojí sa zaspať a pred cudzími ľuďmi je nesmelá. Niekedy žiarli na sestru a je smutná, keď sa kamarátka odsťahuje..
Tento týždeň prežíva Simonka toľko rôznych emócií:
hnev, strach, radosť, žiarlivosť, smútok, hrdosť, plachosť...
V každom Simonkinom príbehu deti hľadajú malú farebnú príšerku, až nájdu sedem emócií. Naučia sa každú z nich pomenovať a pochopia, čo vlastne znamená. Uvedomia si, kedy pociťujú radosť a hrdosť, a ako sa dá zmierniť strach alebo hnev.
2. Kniha aktivít v mäkkej väzbe
Ako sa cítim, keď sa hnevám a ako sa prestať hnevať? Ako zahnať smútok? Prečo sa tak hanbím? Pomáha niečo proti strachu? Čo je to hrdosť? Ako upokojiť rozbúšené srdce?
Hravé aktivity pre deti o ľudských emóciách. Obrázky, bludiská a nálepky pomôžu deťom rozpoznať, pomenovať a lepšie si poradiť so základnými emóciami. Zahrajú si pritom aj otáčacie koleso, pexeso a nebo-peklo.
Stephanie Couturier
Vo svojej súkromnej praxi v Paríži rozvíja psychomotoriku detí s cieľom podporiť harmóniu ich osobnosti z hľadiska fyzického, psychického a spoločenského. Pomáha rozvíjať ich potenciál, uvoľňovať ich vnútorné napätie, zmierňovať ich strach a tým zvýšiť ich sebadôveru.
Maurèen Poignonec
Táto mladá francúzska ilustrátorka študovala ilustráciu na Lycée des Arts Graphiques Corvisart v Paríži. Jej ilustrácie sú súčasťou viacerých detských kníh od renomovaných francúzskych vydavateľstiev.
Načítavam hodnotenie knihy...