DANIELA LUCANGELI
Profesorka vývinovej psychológie, prorektorka Univerzity v Padove, prezidentka Národnej asociácie učiteľov (CNIS), členka Medzinárodnej akadémie pre výskum porúch učenia (IARLD), autorka mnohých národných a medzinárodných vedeckých príspevkov. Je vedeckou riaditeľkou siete klinických a vzdelávacích centier, na ktoré sa obracajú mnohé rodiny s deťmi, ktoré majú problémy v škole. Vo svojej vedeckej kariére sa zaoberá oblasťami od logiky po neurovedu, zatiaľ čo v klinickej praxi pracuje v oblasti stratégií na podporu učenia a neurovývojových porúch.
ADRIANA MOLIN
Psychologička so špecializáciou na Psychológiu životného cyklu a odborníčka na psychopatológiu učenia. Desiatky rokov pôsobila ako klinická psychologička v centrách, ktoré sa zaoberajú diagnostikou a intervenciou pri školských ťažkostiach. V súčasnosti realizuje školiace aktivity pre učiteľov v otázkach súvisiacich so školskými problémami a spolupracuje na rôznych redakčných a školiacich projektoch s vydavateľstvom Erickson v oblasti výskumu a rozvoja.
NICOLETTA PERINI
Psychologička so špecializáciou na psychopatológiu učenia a psychologické testovanie. Pôsobí na Univerzite v Padove v oblasti výskumu špecifických porúch a problémov s osvojovaním si školských zručností. Zaoberá sa prípravou odborníkov v oblasti školského vzdelávania, najmä v matematike. Je autorkou vzdelávacích a klinických pomôcok a programov na rozvoj školských zručností.
SILVANA POLI
Psychologička, odborníčka na problémy s učením. Pôsobí na Univerzite v Padove v oblasti výskumu špecifických porúch a problémov s osvojovaním si školských zručností. Zaoberá sa prípravou odborníkov v oblasti školského vzdelávania, najmä v matematike. Je autorkou pomôcok a materiálov vo vzdelávacej a klinickej oblasti.