Lauru Dockrill v Británii pozná snáď každý.
Je kamarátka so speváčkou Adele.
Napísala niekoľko úspešných kníh pre deti a dostala sa do prvej desiatky literárnych talentov denníka The Times.
Lauru Dockrill v Británii pozná snáď každý.
Je kamarátka so speváčkou Adele.
Napísala niekoľko úspešných kníh pre deti a dostala sa do prvej desiatky literárnych talentov denníka The Times.
Šarmantná knižka, ktorej rozprávačom je desaťročné dievča s výnimočným pozorovacím talentom. Darcy si všíma všedné veci, ktoré sa dejú v jej okolí a úžasne ich opisuje vo svojom denníku.
Deti sa s ňou veľmi ľahko stotožnia, majú pocit, že opisuje aj ich svet. A dospelí jej videnie sveta môžu len závidieť... Kniha je realistická, ale vtipná, detská a zároveň dospelácka.
V tejto knihe sa dozviete:
Spoznajte Lauru Dockrill
Autorka a ilustrátorka Laura Dockrill vyštudovala umeleckú školu BRIT School of Performing Arts a účinkovala na mnohých literárnych a umeleckých festivaloch v Británii (Edinburgh Fringe, Camp Bestival, Latitude, Southbank Centre´s Imagine Festival). Denník The Times ju zaradil do prvej desiatky literárnych talentov a časopis ELLE ju predstavil ako jednu z top dvadsať najzaujímavejších ľudí. Účinkovala na všetkých kanáloch rádia BBC, napr. v Gemma Cairney´s Radio 1 show, Huw Murray, Colin Murray a Woman´s Hour na Radio 4.
Laura bola neúnavnou reportérkou literárnej súťaže Roald Dahl Funny Prize. Je poradkyňou Ministerstva príbehov (the Ministry of Stories), organizácie ktorá podporuje deti a mladých v tvorivom písaní. Žije so svojím bradatým manželom na juhu Londýna.
Laura je autorkou kníh pre dospelých. Počas verejného čítania jednej z nich sa k nej na pódium rozbehlo päťdesiat rozbesnených detí, čo sa jej veľmi páčilo a chcela si to zopakovať. Tak vznikla Darcy Burdock a je Laurinou prvou knihou pre deti. Autorka upozorňuje, že akákoľvek podobnosť medzi ňou, keď bola dievčaťom, a Darcy vôbec nie je náhodná.
"Lauru Dockrill si musí každý obľúbiť". VOGUE
Načítavam hodnotenie knihy...