1Žijeme.Z ruky do úst,z nohy na nohu.Niečo sa pokazí,nadávame Bohu. 2Takýto krásny,je život.Plný vášni,preplnený zvratmi.ako mláky v daždi.A prežijeme DOBRE,aj keď dobre, je za tri. 3A kvety aj tak kvitli,vietor ďalej fúkal.A ja ďalej verím,v čo som predtým dúfal.Kvety ďalej kvitnú,vietor stále…
WECHSELBALG A čo je to tá tma o ktorej všetci tu ta rozprávate? Zdá sa mi že pomaly zabúdate na svetlo. Hoc mi je už dávno jasné že nie si človek ale nejaký extra wechselbalg čo tu omylom (a možno schválne) zablúdil. Dovoľ mi napísať ti krátky list:Drahý wechselbalg, šťatie sa nachádza pod…
Pamätám si,ako dnes,ako prešli sme rieku cezmost čo nad ňou visel.Pamätám si vôňu toho lesa,cez ktorý sme kráčali,videli sme krásne plesáa vtáci nám spievali.Prešli sme doliny,spolu svetom,len ty a ja,prešli sme kotliny,od apríla do mája.Spomínam si ako včera,no dnes iba spomienka,tá krásna…
Rozhovor starca so smrťou"Prežil si život ako každý iný,podľa motta:zarobiť,nakŕmiť,spať.Zažíval si trpký pocit,pocit viny,tvoj duch už je v hrobe nechce vstať. Aj by si šiel ďalej no stojíš,hľadíš do zrkadla na seba,si už starý ,a tak sa modlíš"(Starec naposled vydýchne) "Za snom si ísť treba" „…
Mot 💡 vačnáObloha,vesmír,mraky a hviezdy,snívam o tých veľkých veciach,dúfam v tie myšlienky v tie "kiežby",každým dňom čoraz viac.Verím, že sny budú skutočnosť,hoc viem že celkom naivne,no kto zmení svoju budúcnosťa kto ostane v myšlienke nečinnej?
Ak v noci človek pozerá na hviezdy, cíti sa malý lebo vidí viac,vidí veľkosť tohoto sveta,vesmíru je to prirodzené. Ak človek hľadí z veľkej výšky cíti sa slabý pretože si uvedomuje ,že fackou nad gravitáciou nezvíťazí. Je vtipné že hneď ako človek uzrie deň tvári sa že je veľký a silný. Ako to? Je…
Pridať nový komentár