WECHSELBALG
A čo je to tá tma o ktorej všetci tu ta rozprávate? Zdá sa mi že pomaly zabúdate na svetlo. Hoc mi je už dávno jasné že nie si človek ale nejaký extra wechselbalg čo tu omylom (a možno schválne) zablúdil.
Dovoľ mi napísať ti krátky list:
Drahý wechselbalg, šťatie sa nachádza pod kobercom, len ho nevidíš, pretože po-každé keď zametáš, všetku tu špinu zhrnieš opäť pod koberec, a tak tvoje šťastie nesvieti...pretože je pod hrubou vrstvou prachu) Šliapeš po tom koberci a stále keď o to šťastie zakopneš tak.... tak následne spadneš a nadávaš na ten koberec.
Nikdy si nebol a nikdy nebudeš pochopený ako človek, ak ťa niekto pochopí tak je to tvoj psychológ (len preto, že mu za to platíš n následne ťa pošle napraviť lebo sa zhováraš s duchmi). Nikdy nebudeš pochopený ľuďmi od ktorých to čakáš, nikto totiž nepozná tvoj príbeh tak ako ty.
Zdá sa to možno príliš hlboké, ale nieje. To len ty si na tomto svete neskutočne "osamotený" a "smutný" , pretože nikto iný tu problémy v skutočnosti nemá. Snažíš sa byť nápomocný, ale odmietajú ťa. Máš skazené vzťahy... Nenávidíš pohľad na seba do zrkadla....ale dobrá správa je, že takých viac na svete ľudí nieje.
Tak drahý wechselbalg, pokračuj v tom čo robíš, buť naďalej smutný a nahnevaný na svet a na to aký je život nespravodlivý, láska tak hlúpa a priatelia tak falošný.
Pridať nový komentár