2077
Kope vás múza
07.11.2010 - 08:01
7
137
1615

Denník starého mládenca

Zobudil som sa. Čert, koľko je hodín?! Mal by som sa obliecť. Vlastne som oblečený... Čo to tu tak smrdí?! Ponožky. Mal by som si dať čisté. Musím pohľadať. To je dilema: obliecť ponožky rovnakej farby c dierou alebo rôznofarebné bez diery? Vyriešil som dilemu: nechám si staré. Všimol som si, že keď obujem tenisky, tak to už veľmi nesmrdí.

Raňajky. Musím pohľadať čistý tanier. Nevadí, zoberiem najmenej špinavý. Čo tu mame? Vajíčka. Výborne! Spravím si praženicu. V mikrovlnke. Čo to tam, dofrasa, je?! Čert, včera som predsa vypral ponožky a dal ich sušiť do mikrovlnky! Nevadí. Zapnem si počítač-iba na chvíľku, len si prezriem poštu...

Dočerta! Už je pol-jednej?! Mal by som sa naobedovať. Čo tu mame? Vajíčka, slivkový lekvár, cestoviny, pivo, sol. Mal by som kúpiť voľajaké potraviny. Dneska je čo? Sobota. Obchod je už zatvorený. Nevadí, spravím si cestoviny. Kedy už to zovrie? Prišiel kamoš. Odskočíme na chvíľku dolu, na pivo. 

Vrátim sa. Vysvetlím hasičom že o nič nejde. Vyvetrám byt. Vyhodím obsah hrnca. Porozmýšľam a vyhodím aj hrniec zo zvyškami obsahu. Nevadí, uvarím si voľačo iné. Zapnem počítač,vyťukám www recepty. Vyťukám čo mam: vajíčka, slivkový lekvár, pivo, sol. Čo mu to tak dlho trvá? Čože?! Sam si idiot! Vypnem počítač. Aj tak už na obed je neskoro. Pôjdem sa navečerať niekde do reštaurácie. Musím pohľadať čisté košele. Nenašiel. Čert, niekde musia byť, som predsa ich pral pred troma dňami! Dofrasa, zabudol som ich vybrať z pračky!!! Ako to smrdí??? Čo mam s tým robiť? Nevadí, spustím pračku ešte raz. Ale čo si oblečiem? Musím vybrať medzi špinavými košeľami najmenej špinavú. Že by tuto? Pôjdem radšej dolu do krčmy. Dám si pivo, nejaký chlebík...

Vrátil som sa. Ten chlebík bol na figu. Saláma hádam ešte minuloročná a vôbec. Mal by som si nájsť nejakú kočku. Teplá večera, čisté košele... Zapnem počítač, vyťukám  zoznamku. Čo ony všetky o sebe myslia!? Kravy! Čo?! Už je pol-tretej? Mal by som padať do postele...

Čert, zabudol som vybrať tie košele z pračky. Nevadí. Vyberiem zajtra... Mal by som sa vyzliecť... Nevadí... Aj tak bude treba sa oblie....

Comments

Pridať nový komentár

Perfektné!!!! :D

na mini drobné gramatikuš und štylistikuš chyby :D:D ale to sa chápe. Výborný postreh... :) super myšlienka, pobavilo! :)

Tak toto ma fakt pobavilo.

Priznám sa, že aj ja niekedy uvažujem podobne :-). A potom sa čudujem, že ma žiaden chlap nechce za ženu :-))).

pripajam sa...casom vychytas aj muchy v gramatike, ale namet dobry a celkom vystizne vykresleny :)

Ďakujem za komentáre!  Ešte keby ste mi ukázali aspoň tie najväčšie gramatické muchy-doma mi s tým nikto nepomôže. Môj priateľ je náhodou Maďar. A  nie tak dávno bol aj starý mládenec. 

velmi rada ti s tym pomozem, v ramci mojich vlastnych schopnosti :) ale najlepsie ti s gramatikou pomoze citanie...vela vela vela citat...

Čert - asi malo byt - Do čerta, koľko je hodín?

Musím pohľadať - nijaka extra chyba len by som dala - Musím nejaké pohľadať.

c dierou - s dierou...mini chyba ;)

Kedy už to zovrie? - Kedy to už zovrie?

Aj tak už na obed je neskoro - Aj tak je už na obed neskoro.

Nenašiel. - Nenašiel som.  alebo - Už žiadne čisté nemám.

som predsa ich pral pred troma dňami - predsa som ich pral... alebo - pral som ich predsa...

Čo ony všetky o sebe myslia! - Čo si ony všetky o sebe ...

tak asi toľko drobnosti mi skočilo do oka, inak nič... ale to sa zlepsi, neboj :)

nech ta muza neopusta...

Ach,ten slovosled. Predsa len nie je až taký voľný ako v ruštine...Inač, vety  som sa snažila minimalizovať  až po maximum: tak človek rozpráva sam zo sebou.

Ďakujem za pomoc!

ahaaa tak preto mi to sem-tam pripadalo akoby to hovoril pocitac :D

ja osobne toho nahovorim dost - dokonca aj sama so sebou :D

nemas za co dakovat...

 

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
29
Počet nazbieraných
3, 023
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť