2536
Kope vás múza
15.06.2013 - 23:04
3
60
1248

HALLOWEEN A UPÍRI

Bol krásny slnečný deň a deti sa chystali do školy. Aj Rišo a jeho brat  Mišo  sa chystali. Ráno keď vstali, umyli si zuby a šli sa najesť. Keď už boli nachystaní tak sa preskúšali, lebo ich v škole čakala písomka a oni boli dobrí žiaci. Keď prišli do školy a začalo sa vyučovanie. Chvíľu počkali ale učiteľky niet. Šli do riaditeľne spýtať sa kde je. Vyšla riaditeľka upírka a poslala ich dnu. Rišo a Mišo šli teda dnu. Nevedeli o čo sa jedná. A dvojhlasne sa spýtali : „Kde je naša pani učiteľka my sme sa chceli učiť, a mali sme písať koncoročnú písomku. Veď je koniec školského roka a či nie ? “ Riaditeľka upírka  na to: „Počúvajte nechcete si dať niečo na upokojenie? Ja neviem kde je, ona určite príde. “ „Áno , áno dáme si veľmi radi ďakujeme .“ Ale to ešte nevedeli čo to bude. A ten nápoj bol čerený ako krv ale to bola naozaj krv. Až potom začali niečo tušiť , že je HALLOWEEN. Lebo riaditeľka mala upírie zuby. No a zľakli sa jej . No tie zuby boli pravé. Tak sa rozbehli ku dverám.  Vybehli von. Najskôr sa poobzerali kadiaľ majú ísť . Rozbehli sa ku bráne školského dvora. Vybehli von a bežali ku bráne ale tá bola zatvorená. Bolo iba pól 2.keď zrazu vypli svetlá. Rišo a Mišo boli veľmi vyľakaný  keď uvideli   v tráve zakopané telo. Pomysleli si , že je to pani učiteľka. Mali však pravdu. Zrazu k nim priletel vtáčik a keďže bola tma tak si pomysleli , že je to upír. Potom ale odletel. Poriadne si vydýchli. No však o malú chvíľku priletel ďalší ale teraz si zasa mysleli ,že je to vtáčik no mýlili sa bol to upír. Zrazu sa pred nimi objavila riaditeľka a začala ich naháňať. Hrozne sa zľakli a zapišťali hrozne nahlas ako také dve dievčatá. Riaditeľku čiže upírku to hrozne vyľakalo a preto na nich zaútočila. Na šťastie jej utiekli domov.  Keď prišli  porozprávali to všetko mame čo sa stalo.  Mama im povedala , že si vymýšľajú . Potom  povedala: „nevymýšľajte si a choďte sa umyť, najesť, umyť zuby a choďte do postele.“  „Ale mami.“ „Žiadne ale.“   Išli si ľahnúť ale hrozne sa báli. Potom konečne zaspali o pól 12. No nevedeli , si riaditeľka čiže upírka po nich príde. No Rišo bol veľmi múdri. Do postele si zobral cesnak lebo vedel, že upíri neznášajú cesnak. Keď  sa k nemu priblížila a zacítila cesnak tak hrozne zavrešťala. A preto zobudila všetkých v dome. Upírmi sa stala aj  celá jeho rodina. Okrem nich. Na šťastie mali doma dosť cesnaku. Konečne zaspávali keď počuli hrozní rámus a krik. Bol to krik malých vystrašených detí.  A vtom začali zisťovať ako sa všetci zmenili  na upírov .  Pozerali sa von a videli,  že ľudia čo už upírmi sú chodia ako námesačný a hryzú normálnych ľudí do krku a tak sa stávajú upírmi. Nevedeli , že celí svet sa stáva upírmi – upírkami . Len oni nie  pretože boli celí od cesnaku. HALLOWEEN trval asi týždeň a sa znova začal noví život a ten trvá do dnes.

Comments

Pridať nový komentár

Prosím oprav si ypsilonky, čiarky a bodky sa píšu hneď za slovom. A prosím vysvetli mi použitie boldu a kurzív (tučného rezu písma). Textu by sa tiež zišlo nejaké členenie na odseky. Potom bude možné niečo asi povedať aj o obsahu. Nenechaj sa odradiť, pre mňa literárnym textom aj patria nejaké základné náležitosti. (ja som ich tiež kedysi neovládal - a asi ani teraz, ale tieto základy sú teda základy, ktoré by mali byť určite dodržané, inak znižujú hodnotu textu.

1. Kurzíva a tučné písmo sú formy zvýraznenia textu. Je trocha mätúce keď celý text zvýrazníš (ešte dvojnásobne!) Obe formy zvýraznenia majú niečo do seba ale treba ich samozrejme vedieť používať. Opýtaj sa slovenčinárky ako :) Požiadať o pomoc nie je hanba.

2. Rozprávky nadovšetko :D Som pobavená kontrastom medzi tvojim "mottom" a prvotinou, ktorú si vyvesila (týmto článkom).

3. Príbeh by mal mať dej, ktorý má hlavu a pätu. Ani jedno som v tvojom príspevku bohužiaľ nenašla. 

4. Nechcem útočiť na tvoju tvorbu viet a súvetí, ale čítaj viac kníh aby si nabrala ich správne tvary. Mnohé z nich v tvojom článku nedávajú zmysel. Okrem toho, samozrejme, že sú tam fakt aj zbytočné vety...

5. K téme: Po Twilight-e vyťahuješ takúto, prepáč, ale smiešnu formu upírstva? Nielen, že mi to nepripadá originálne ale skôr urážajúce všetkých literárnych upírov, ktorí doposiaľ existujú...

 

Na tvojom mieste by som tento príspevok od prvého písmena prepracovala a dala mu novú formu. Nezabudni na hlavu a pätu. Sloh si už niekedy písala, či nie? (Úvod, jadro a záver ti niečo hovorí?) 

Veľa šťastia v ďalšej tvorbe :) Ja

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
2
Počet nazbieraných
103
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť