Nie je sa čím moc chváliť v poslednej dobe, ale reku aspoň to sem dám, nech viem v čom sa mám zlepšiť. ;-)
Keď slovo zraní viac než facka
a bolí dlhšie než jeden deň,
lež ucho netrpí, to srdce sa tacká
a na duši tiaž sťa kameň...
Cítiť ho čoraz viac
lebo tie slová um si dobre vryl.
Keď slovo zraní viac než facka,
a ten, čo ho vyslovil vinu zo seba zmyl.
Kráčajúc ďalej nevidiac tvoje srdce
ako smútok prší doň.
Že ten čo ľúbi, môže zraniť,
či chce alebo nechce,
a tvoje srdce aj tak bije ako zvon.
Keď slovo zraní viac než facka,
a už len um sa osamote tacká,
vidiac, že odpúšťať dokáže len láska.
Comments
Pridať nový komentár
Ja súhlasím s Klimom. Viac-menej vo všetkom. Naozaj to bolo veľmi príjemné a tá úvodná strofa, jej prvá časť, zanechala dojem. To Ti fakt vyšlo.
Musím uznať, že táto ti fakt vyšla, škoda len tých rytmických nezrovnalostí, hlavne v prvej strofe ma to mrzí - lebo tá mohla byť ukážková. Tackajúce srdce ma úplne dostalo, výborne povedané aj zrýmované. Štvrtý riadok by si možno žiadal o slabiku viac, aspoň mne sa zdá... povieš si, prečo také detaily riešim, ale spraví to dosť na celkovom dojme. Ostatné dve strofy sa dajú ale úroveň prvej nedosahujú, takže sa skôr vezú v jej tieni a človek pri ich čítaní stále rozmýšľa ešte nad tým začiatkom. Vlastne už častejšie som si všimol, že najlepšiu máš vždy prvú ;)
Oproti začiatkom určite nie.
Mne tam vadilo viac vecí.
Najviac asi posledná strofa.
Ale to je môj problém.
Ži spokojne.
Ahojte všetci, vďaka sa vyjadrenia, potešilo ma po nejakom čase si tu opäť niečo nájsť (aspoň viem, že si ešte stále niekto má chuť prečítať moje básne).
Chalani (hlavne s tebou Klimo) súhlasím, čo sa týka tých rytmických chybičiek, často sa prichytím, keď si po určitom čase prechádzam svoju tvorbu, že určité veci som mohla spraviť resp. dotiahnúť lepšie. Možno som len netrpezlivá.
Čo sa týka sloh, mne osobne sa tiež najviac pozdáva prvá, ale taktiež i posledná pretože v nej som akoby chcela poukázať nejaký záver, ideu..........slová zrania, o to viac keď ich vypovie milovaný človek, náš rozum protestuje a ego je zlomené, len jediná láska dokáže odpustiť a povzniesť sa ponad to. A ty Gino, aj som čakala že tebe sa tá posledná nebude páčiť, ani neviem prečo. :-D
Tak nech sa nám všetkým darí!
Naše blogy poskytujú autorom možnosť úprav.
Ak teda po čase zistíte, že by bolo vhodné báseň / prózu / reportáž upraviť, prihláste sa a upravujte.
Potom do komentára napíšte napr.: "Báseň upravená." (Za chyby, ktoré vám ľudia vyčítajú sa nikdy neospravedlňujte, len tým na ne zbytočne upozorníte, stačí sa všeobecne poďakovať za komentáre.)
Avízom o úprave posuniete báseň do monitora a ľudia si ju budú môcť vylepšenú prečítať a, ak Boh dá, možno pridajú i komentár.