Tam,kde všetko stráca sa v diaľ,tam,kde necítim viac svoj žiaľ,tam, kde najlepšie mi je v poslednom čase,tam,kde najbližšie som pri tvojom hlase,tam, kde netrápia ma hriechy sveta,tam cítim sa, sťa by lietam.
Nehanbím sa milovať,všetko čo je krásne,veľká škoda je,že všetko krásno,nevopcháš do básne. Povrchný je každý, kto krásu z tela kradne,no najradšej mám,krásne krásné básne. Ak krásu hľadáš v krásne,budeš hľadať márne,už roky sa traduje,že krásno nie je krásne.
.....láskaVidieť tvoju fotku,dobre mi padne,kým slza nie je na dne, na dne.Potom to trvá chvíľku,kým zistím že niesme vo sne,a že všetko postupne zomrie,zomrie.Srdce mi od smútku,pomaličky bledne,všetko krásne, strašne rýchlo mizne,mizne.
Časová porucha
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
Potom, ako bol predposledný prorok z Abrahámovej pokrvnej línie [1], Ježiš Kristus, na základe rozsudku rímskeho prefekta Piláta Pontského, popravený na kríži, musela jeho jediná ženská spoločníčka, Mária Magdaléna, opustiť spolu s…
S Hankou som sa rozprával v príjemnom prostredí kaviarne, ktorá je súčasťou kníhkupectva. Vždy ma udivovalo s akou pokorou a zároveň hrdosťou hovorí o tom, čo sa deje u nej v triede.
Hanka: „Som zvedavá o čom bude ten rozhovor. Ja som úplne normálny človek. Myslím si, že neviem povedať niečo…
Kontakt
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
„Misia pokračuje ďalej podľa plánu. Nadviaž kontakt!" stručná a jasná správa na holograme mi dáva najavo, čo mám robiť. Zasúvam polykryštalickú bariéru do podlahy riadiacej paluby a odkrývam celý priestor sekcie gravitačného reaktora.…
...a keď ťa na hriech
zvádza tvoje oko,
tak upriam zrak na nebo.
Nájdeš, čo hľadáš. Pokoj.
Niekto ho z výšky zošle
priamo za tebou.
...a keď ťa na hriech
zvádza tvoja ruka,
radšej spoj dlane
v modlitbe.
Uvidíš, čo sa vtedy stane,
keď prosia spolu,
obidve.
...a keď ťa na…
Benátska lagúna - jeden z najkrajších kútov Talianska - skrýva okrem najznámejšieho ostrova - Benátok aj ďalšie poklady.
Chodím ich so svojimi priateľmi objavovať opakovane.
Program si organizujeme sami: na vypožičanej lodi, ktorú si riadime sami. (Nepotrebujete na to nijaké kapitánske skúšky…
Šťastie zvláštne to slovíčko. Čo pre mňa znamená šťastie? Šťastie je mať milujúcu rodinu, byť zdravý, mať pocit bezpečia, venovať sa záľubám ktoré mňa bavia a duševne napĺňajú, mať pár pravých kamarátov a mať kde bývať toto je moje ,,gro“ čo si pod šťastím predstavujem. Viacerí ľudia šťastie…
Comments
Pridať nový komentár
Ten posledný riadok mi celkom nesedí, možno ho trošku inak učesať, neviem.
Inak je to ale veľmi fajn. Jednoduché, výrečné, ľahké :)
ďakujem, môžem sa spýtať, ako by si ten posledny riadok inak "učesal"? :)
No ako by si ho učesal :D
Heeeej, zabávaš sa na môj účet? :P Predpokladám, že na tom mužskom rode. Či? :)
Ako to bol len môj osobný názor, nechcem Ti do toho zas kafrať. Ale ok, porozmýšľam a dám Ti vedieť. :)
Presne tak. :) Pobavilo na ráno.
Vieš, predstav si: " Ty jedno zlé zlé wavako!".
No. Ide o to, že si nie som istá tým časovaním. Možno by som to dala takto:
tam, kde netrápia ma hriechy sveta,
tam cítim sa, sťa by som lietal.
Ale hovorím, že je to naozaj len môj osobný názor, nevravím, že je to takto lepšie.
A ešte na margo toho pohlavia, som dievča (žena). A Ty? :)
prepac :) ja taky tak