1162
Kope vás múza
20.11.2010 - 07:46
20
210
4359

masculine

Neupravuj na mne chyby; bez nich by som nebola pekná. Nie som úvaha/ - v ktorej ľudia užívajú samé „by“, a keď nie, tak až tak. Veď ja nie som pozadu. Zdvihni už konečne zrak a zaostri, lebo ohováraš môj tieň, vieš? Som ti už asi vzdialená. Neviem, ako to napraviť.

Kôň porozumie skôr; stačí ho pomknúť, potiahnuť uzdu a pochváliť. Máš pravdu, kôň netuší, že mám mesiačiky. Stačí mu bydielko, kvalitné granule a miešok. Aj ty chceš byť kôň? – si možno potykáme. Konečne.

 

Ženy sú náchylné na syndróm domýšľavosti, muži na syndróm dôležitosti a i. Muž, s ktorým si rozumiem na prvý nick je buď gay, alebo psychopat a tomu, do ktorého som in, myslenie uviazlo niekde v konskom konečníku.

Mala by som sa nechať dobýjať. Ženám rozumejú ženy.

 

Stanem sa tebou na jediný deň a konečne ti zaplním kontakty, uvidíš. Lebo na vyšplhanie sa do najvyššej komnaty najvyššej veže dnes stačí ICQ číslo. Ale bez teba sme svalnaté na tele a uvarené v duši.

 

Comments

Pridať nový komentár

Tak tomu naozaj porozumejú iba ženy. Mnohým mužom myslenie skutočne uviazlo, ale nie v konskom konečníku. V inom otvore. Žiaľ....

si zase zena mysli ze je chytrejsia ako muz... 

blbost. 

prave taketo pozeranie na svet najviac ublizuje... ludom. 

o pisanom prejave, tam nieto o com, maria, ty pisat vies.

co sa myslienky tyka... kalap dole za spracovanie.

olga, k tvojim slovam patri zaciatok tych mojich.

a ja len tak z brucha tresnem, ze muzi a zeny si vytvorili tolko vlastnych barier, ze to ani nie je mozne.

ale len hlupaci ich udrzuju a len hlupaci by ich chceli burat.

znovu pripominam, mna si nevsimat, ja som len taky ogrgeň a pochybujem, ze by moje slova pochopil ktokolvek s IQ nizsim ako maju ogrgne.  

Nevravím že je žena chytrejšia ako muž-mimochodom toto si o sebe najčastejšie vyhlasujú práve muži. Povedala som len to že niektorým veciam muži nerozumejú. Niektorým zas ženy. Ale otvorte hocijaký časopis pre ženy-iste nájdete v ňom články o tom ako vytvoriť pohodu vo vzťahu, ako hľadať kompromisy,  ako porozumieť psychike mužov, ako sa im prispôsobiť.  Je s našej strany aspoň snaha. Ale keď otvorím časopis pre pánov - vidím čokoľvek okrem snahy nám porozumieť. Apropo, empatia nesúvisí s IQ, a o to tu ide. Posledná veta je pre tých, koho IQ nedovolí pochopiť že vyznám slova "pochopenie" má niekoľko hrán. 

Búrlivá debatka! :D mimochodom vďaka za povšimnutie a komenty :)

K príspevku:

Ak teda príspevok vyznel, že ženy sa chcú nadraďovať nad mužov, tak to naozaj nebol zámer... skôr som sa snažila povedať, že žena muža potrebuje ("Ale bez teba sme svalnaté na tele a uvarené v duši" - to je predsa niečo, čo pre ženu príznačné nieje, tak ako pre muža zženštilosť).

MUŽI A ŽENY!

Otázka, na ktorú podľa mňa nikdy nenájdeme objektívnu odpoveď. Jediný prípad, kedy žena pochopí muža a muž ženu sa môže prihodiť v našich vlastných životoch, kedy "nájdeme toho pravého/tú pravú". Možno presne toto, je zmysel celého "neporozumenia" medzi mužmi a ženami. Predstavme si svet, v ktorom by sme sa dokonale chápali. Muži by boli rovnakí ako ženy a ženy by boli rovnaké ako muži. Veď je to nezmysel :D Ja si myslím, že všetko čo tu okolo seba máme, má svoj význam. A čo sa týka bariéry medzi nami, mužmi a ženami, súhlasím, že sme si ich vytvorili sami. Tým, že sa priveľmi snažíme chápať, určovať a posudzovať. Nemyslieť je v skutočnosti pre človeka ten najťažší úkon. Ale keby sme občas prestali uvažovať, prekrúcať a kombinovať, možno by sa nepochopenie zrazu stalo pochopením. 

Koniec koncov si svojím myslením a prístupom vytvárame neporozumenie a vzájomné odcudzenie aj v iných oblastiach života...

Ogrgeň! :D Ty už sa neogrguj že si len taký ogrgeň :D 

Oľga to nemyslela v zlom, len my ženy proste máme občas také svojské chápanie mužskej logiky, ktorá pravdepodobne v mnohých prípadoch nie je správna, ale ženy si proste musia dačo povedať a pošomrať si. A je pravda, že sa vás snažíme neustále akosi pochopiť a tým aj udržať. (nie vždy správnym spôsobom, pravda)

 

Veľmi sa mi páči toto škatuľkovanie, ženy sú husy, a aj chlapi sú hovadá, záleží od toho koho stretneš, občas chlapa s kozami, inokedy ženu s vtákom, no keď je debil debil tak je iba debil. Jedno či v takom alebo takom rode.

z casti mate vsetci pravdu co sa tyka muzov a zien..

vsetci mate pravdu v tom, ze je to od marie znova nieco pekne spracovane a kvalitne napisane...to uz nie je o com debatovat :)

no a neda mi nepridat moj skormny nazor k rozprudenej debate na temu, ktora sa tu v poslednom case dost pretriasa :) ... ide o to, ze ked uz muz je s tou "pravou" alebo s takou co sa takou javi, nejako sa po case prestane snazit nachadzat kompromisy, prestane sa snazit chapat(alebo sa tak aspon tvarit)...bohuzial, chalpci nemozete popriet, ze "statisticky" je vas viac ako zien, ktori myslia niecim inym ako mozgom...castokrat...nehovorim, v dnesnej dobe su aj zeny "svine" no ked sa na to pozrieme z globalneho hladiska - chlap podvedie svoju zenu skor ako zena muza... a este sa vyhovaraju na pudy...fuj...

na druhej strane samozrejme, ze by to bolo o nicom, keby sme sa stale chapali a lulkali a lubkali ako holubkovia, ved to by nam islo na nervy...asi vsetkym, bez rozdielu na pohlavie...

kazdy sme iny a jedina cesta ku stastiu je asi ozaj z jednej strany nemyslenie a z druhej pravy opak :) nech sa to na chvilu otoci, to bude potom zabava :D

takze nech nas povznesena nalada a muza neopusta :)

 

bola by si pekná aj bez chýb

Až na to, že nikto nie je bezchybný :D sme akí sme.

chyba je už to že odpisujem

mám to! v tomto je rozdiel medzi mužom a ženou, ja by som napísal nechápem

Citátik: "Tzv. ženská intuícia je výsledkom miliónov rokov nemyslenia."

na co vsetko ludia nepridu..to som zvedava, koho citujes...

Ďakujem za názor, potešila si ma :) som rada, že tieto moje "balady" ti dajú sem-tam aspoň pekný pocit na duši :) ešte raz Ď.

Pisateľka M :D:D:D:D:D

Dnes...neviem nálada mi tak finkla pod nos. Už dávnejšie som bola začítaná do tvojej tvorby...nejak mi...pasuje. Do pocitov mojich, nálad, názorov...A 'hoc aj sa už opakujem. Toto je krásne...A nemyslím, že by to bolo o "súperení" muža a ženy...Krásne si zachytila práve to...ako sa ťahá za jedlo lano, z oboch strán...kde žena pustí, muž potiahne...a opačne. Možno v tom len odrážam svoje nálady momentálne...každý to vidí inak. Ale jedno je isté, i toto sa ti podarilo :) 

Čitateľka P.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
167
Počet nazbieraných
16, 473
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť