1322
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2016/12/12963931_211771149213179_5032384931945127401_n.jpg
11.11.2012 - 09:08
3
97
1451

Nenechajte sa odradiť

Vdýchol ktosi život človeku.

Jedným dychom smelosť odvekú.

Život však mu dlho nestačil.

Obrástlo mu srdce bodliačím.

 

Niekto sa vkradol do náručí.

Ľúbiť blížnych ľahko odučil.

Rozbehol svoj pochod zbesilý.

Zanechal obete bez sily.

(ale nie celkom)

 

NIekde stále smelosť plápolá.

Pomôže im povstať z popola.

Aby ten život presvätý

na cestu ďalej zasvietil.

Comments

Pridať nový komentár

Kedy si dokončil? O druhej v noci? :D

Inak, dosť si ma dostal tým bodliačím. Som normálne hľadala in da všemocný google, že či je správne bodliačie alebo bodľačie. Našlo mi oba výrazy, tak teraz neviem. Ale to nie je až také podstatné. Hahah, tak teraz to vyriešil všemocný gmail, bodliačie mi podčiarkol :)

Ako povedal ktosi strašne múdry, že tá prvá strofa je "dar od bohov", či ako to bolo a zvyšok si človek vydrie. Ten prostriedok trochu pokrivkáva. Ani nie čo do rýmov, tie sú fajn (čo je u Teba celkom slušný štandard ;)), ale čo do rytmu. Ale tá vsuvka v zátvorke sa mi páči, dáva to tomu taký iný nádych.

A celkom si to nakoniec uhral na "nepesimizmus" ;)

Ono takto - veľa vecí často nie je tak, ako vyzerá. Napríklad ideš po ulici, stúpiš na list, šmykneš sa a potom zistíš, že to nebol list, ale akváriová rybka. Alebo si kúpiš bicykel a nakoniec to ani nie je bicykel. A takto to potom aj vyzerá všade navôkol. Je dôležité nestratiť tvár - ešte dôležitejšie nestratiť hlavu. Ale najdôležitejšie je nestratiť srdce a cit. Od týchto schopností sa mnohé odvíja. Ale vážne - veľa vecí, nie je tak, ako to vyzerá. A na druhej strane mnohé veci zasa sú také ako vyzerajú. Preto je niekedy ťažké rozhodnúť sa, či ísť autobusom alebo pešo. Nakoniec však zistíš, že autobus odišiel a ty nemáš topánky. Tak potom ideš do obchodu a kúpiš si kávu. Alebo čaj. 

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
166
Počet nazbieraných
18, 315
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť