2635
Cestovateľský blog
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2017/04/unnamed-1.jpg
23.04.2017 - 16:12
0
48
1654

Nezabudnuteľný deň na Krabi

Mesto Krabi nám poslúžilo ako medzizastávka na ceste do Kuala Lumpur. Strávili sme tu len dve noci a jeden deň, ale ten sme si užili najviac, ako sa len dá! Samozrejme, to by nešlo bez požičania si motorky :-).
 
Deň sme začali raňajkami na ulici u domácich. Priniesli nám síce iné jedlo, ako sme si objednali (to sa tu stáva často, pretože nerozumejú anglicky), ale chutilo nám samozrejme aj to, thajské jedlo sme si obľúbili. Je zdravé a čo je hlavné, suroviny sú domáce! 
Lacne thajske jedlo
 
Vydali sme sa smerom k národnému parku Phanombencha a spravili sme si túru popri vodopádoch. Kúpalo sa tu zopár Thajčanov, neodolali sme ani my a ovlažili sme sa konečne aj v neslanej vode... príjemná zmena :-). Toto miesto sa určite oplatí navštíviť. Budete obklopení nenarušenou prírodou, stretnete tu len veľmi málo ľudí a môžete sa tu tiež osviežiť kávou a studenými nápojmi v kaviarničke. Boli sme prekvapení, tu sme si totiž vypili zatiaľ najlacnejšiu kávu v Thajsku, a to za 10 BHT, čo nie je ani 30 centov! 
 
Pokračovali sme v hľadaní ďalšieho dobrodružstva. A našli sme ho! Zastavili sme sa pri slonoch a jedného sme aj nakŕmili (môžete si tu na tento účel zakúpiť košík banánov za 40 BHT). Bol to krásny zážitok, slony sme si užili dosýtosti a nevieme sa dočkať na ďalšie stretnutie s týmito neobyčajnými zvieratami!
 
 
Po ceste sme sa ocitli v niekoľkých zaujímavých jaskyniach, v ktorých sme našli nikým nerušený pokoj a ticho. Vyrušiť vás tu môžu jedine mnísi, ktorí sa usmejú a obdarujú vás kúskom svojej výnimočne pozitívnej energie.
Po ceste nám už z diaľky mávali thajské detičky...viete o tom, že sú to tie najšťastnejšie deti na svete? Toľko radosti, smiechu a šťastia, čo z nich sršalo, sa nedá nijakým spôsobom opísať. Tešia sa len tak, bezdôvodne a úprimne. Museli sme sa pri nich zastaviť a na chvíľu sa radovať a smiať s nimi. Vždy, keď sa pozrieme na túto fotku, spomenieme si na to, že skutočná radosť je bezdôvodná. Je to tak jednoduché... a to vás naučia práve deti :-).
 
Na chvíľu sme sa zastavili aj na thajskom futbale. Ihrisko v takomto prostredí... nádhera. Čo poviete?
 
Deň by nebol kompletný, keby sme si nepozreli západ slnka na pláži. Ubytovali sme sa v centre Krabi, preto sme za ním cestovali ešte asi pol hodinku. Dali sme si romantickú večeru a prešli sa po západnom pobreží. 
 
 
Na druhý deň ráno sme vstávali ešte pred východom slnka a hor sa na letisko! Majiteľ Guesthouse, v ktorom sme boli ubytovaní, nám spravil taxikára a ochotne nás sem zaviezol (za 300 BHT, čo je asi 9 eur). Letisko na Krabi je maličké a zatiaľ vôbec neovplyvnené modernou technológiou. Žiadne digitálne obrazovky odletov a príletov (iba obyčajné tabule s nápismi), ručné váženie a manuálne odnášanie batožiny, jedna kaviarnička a Duty free zone s jedným obchodíkom:-). Aké nevídané v dnešnej dobe, však?
 
Krabi je nádherné a poskytuje množstvo možností. V centre mesta nie je veľa turistov. Večer sa tu dá skvele a lacno najesť na trhoch hneď pri rieke. Tiež si tu nakúpite lacno oblečenie, slnečné okuliare, topánky a iné veci, ktoré vám na ceste postupne doslúžili:-). Dostať sa na Krabi je jednoduché, my sme cestovali z ostrova Koh Phangan loďou a pokračovali sme autobusom a taxíkom do centra mesta. 
 
Ak si chcete o našich cestách prečítať viac, tu je link na náš blog: www.zipodlaseba.weebly.com
Tešíme sa na Vás! :)
Pridal/a Jarka dňa 23.04.2017 - 16:12

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
3
Počet nazbieraných
242
O našich cestách si môžete prečítať tu: www.zipodlaseba.weebly.com. Sme šťastní a optimistickí ľudia. Nemáme radi stereotyp a jednotvárnosť. Volíme si život zaujímavý, dobrodružný a vášnivý. Spája nás láska k cestovaniu. Plníme si sny a žijeme život, ktorý stojí za to!
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť