2296
Kope vás múza
03.03.2013 - 19:23
4
112
1428

Šašo konzument

Cvočky, vlnky, korále...

V zrkadle som vyzerala ako šašo.

Výrazné linky, mačacie oči, perleťové tiene a žiariaci rúž.

V zrkadle som vyzerala ako šašo.

Dokonalá postava, pestované telo, veľké prsia, okrúhly zadok, malé prsia, iný zadok.

V zrkadle som vyzerala ako šašo.

Usmievavá žena, v nádherných šatách, s hodvábnymi vlasmi, dokonalou manikúrou, pedikúrou, na pokožke žiadny chlp. Nechty ako dielo a v nich – plastový pohárik s módnou kávou bez chuti.

Vo výklade som vyzerala ako konzument.

Šašo, pajác tých najvyšších, ktorí dosiahli, čo chceli.

 

Comments

Pridať nový komentár

Zaujímavé čítanie. Myslím, že zmysel je jasný a rýchlo som ho pochopil. Ale ešte stále váham, či to bolo dostatočne jasne aj napísané aby som aj porozumel. 

Na začiatku je to o jednej osobe alebo všeobecne o mnohých? 

Nuž ale ako vravím, trochu moralizovania po obede nezaškodí, a tvoj príspevok má potenciál ho sľubne rozvinúť. (ale aj "sa" sľubne rozvinúť) ;-) 

 

Takže napíš niečo ďalšie, až múza zavelí, nech sa môžeme opäť zamyslieť nad životom, svetom a vôbec... :-) 

 

S pozdravom, 

Dušan Damián. 

toto bol taký náhly pud, ktorý ma prinútil to napísať

a presne ako si povedal, treba to ešte rozviť, ale takýmto spôsobom som si to zaznamenala a raz to vybrúsim a dokončím :))

 

a ďakujem za komentár :)

 

Hm, priznám sa, že z tohto mám zmiešané pocity. Do určitej miery akoby som rozumela a do určitej akoby nie. Tak vlastne neviem, či rozumiem, alebo nerozumiem. Ale to asi nie je podstatné, schopnosť nerozumieť je výsada blondín ;)

Ale súhlasím s Dušanom, s textom sa dá pracovať, ba priam si to ešte žiada ;) (čo neznamená, že by bol vyslovene zlý, len to nie je celkom ono - aspoň teda pre mňa). Ale píš ďalej, máš celkom fajn nápady a vpády ;)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
33
Počet nazbieraných
3, 475
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť