Osamelé chvíle v tichuzanikajú v šťastnom krikuiných.Pulzovanie myšlienok, tých, čo sa nikdy nedostanú von,mám pocit, že trieskajú mi päsťoupriamo do spánkov."Už stop!" kričím a myslím to vážne.V šialenej, hluchej bolesti, čo nevníma môj krik, kým... ...nespravím krok vpred a neodídem z tejto…
Nenávisť buble v žilách, nádeje už asi niet, prechválený koniec leta, dnes sa má skončiť celý svet. Ako Boh mohol stvoriť niečo, Čo je tak podlé, zlé..., nechutne trhá jazvy a jazví zcelené, sa pýtam.... Nahá, bez štipky úcty v …
Ak máš niečo, čo ťa hreje, zohrievaj sa slastne, lebo nikdy nie je isté, či prídu dni sladšie. Máš svoj šál a jeho paže, teplo rúk a dychu, nemusíš sa cítiť zvláštne, cti si čaro okamihu – zvláštnu chvíľu, večne krátku, ako bodku, trojbodku, čo prinesie ti ďalšiu snáď. (Dnes len krátka básnička,…
Útržky môjho života váľajú sa v tráve, psy sa lačne zaliznú a vrhnú sa na ne. Sny sa rozplývajú v čase, neprekonávajú strach a ja blúdim v predstavách, že toto, toto nie je realita, veď jediné, čo chcem je opäť voľne dýchať... (Za chýbajúce/extra čiarky sa ospravedlňujem.)
Raz si hore,raz si dolea stáť stálena vrchole,to je proti prírode.I keď -túžba zostať by tu bola,len akási Božia vôľahádže do nás kamenie,kým nevreštíš svoje "nie"a nevydávaš vzlyky.(Cítim náboj romantiky).Ten konár,čo kŕčovito zviera tvoja ruka,praská.Chyť sa inde, chyť sa lepšie,zachráni ťa...(…
Horúce srdce V chladnom tele Čo chce dostať sa Von. Neborák človek, Čo roztápa sa, Z hrdla počuť Ston. Bolesť znamenitá Opantáva myseľ, Keď nastáva Zlom, Necitlivé prebudenie Znovu narodeného A Skon. Hlas vnútra, dar z neba, ozve sa v ňom: - "Láska slobodná, vždy ma čo dať, no ty, musíš…
Čierne monštrum ticho drieme,pije slamkou sny,dáva tmavé okuliare,a hrá s tebou hry. Žiadna nádej, žiadne ciele, iba čiernota,skazenosť a faloš ľudí, všade samota. Podíď k sebe trochu bližšie, bojuj, človeče...-Kým ťa čierna obluda, celkom neskreše. Kôpky nervov, čierne diery,tých tu máme dosť,…
Som písmeno,letmý zvuk,som tvar úst,tiež malý zhlukvýdychov a nádychov. Som myšlienka,rýchla, presná,som dotyk pier,jazyka,mám pocit, že každým slovom,sa ma niekto dotýka. Som zmätená,keď som vzadu,pyšne kráčam vpredu,som len hláska, samohláska,predstavujem zmenu. Som výrazná,občas mĺkva,prehltnutá…
Cvočky, vlnky, korále... V zrkadle som vyzerala ako šašo. Výrazné linky, mačacie oči, perleťové tiene a žiariaci rúž. V zrkadle som vyzerala ako šašo. Dokonalá postava, pestované telo, veľké prsia, okrúhly zadok, malé prsia, iný zadok. V zrkadle som vyzerala ako šašo. Usmievavá žena, v nádherných…
Sedela som na posteli. V jednej ruke som držala gumového medvedíka, druhého som si pridržiavala pri ústach, aby sa mi lepšie cmúľal. Ako malé dieťa. Akoby som nebola pri zmysloch. Ja som však vnímala až veľmi dobre. Kúsok cukríka som odhryzla, rozhryzla zubami, spracovala jazykom a pred očami sa mi…
Comments
Pridať nový komentár
Aj som rozmýšľala, či v tom nemôže byť aj kúsok zámeru. Že Ja. A bodka. Ta vidíš, blondínam to dopaľuje pomalšie. ;)
Veľmi vydarené, Katka. Vidno na Tebe, ako postupne rastieš a vyvíja sa aj Tvoja tvorba. Niečo z Teba vari bude. ;) Niežeby som bola oprávnená to posudzovať. Ja si len tak trepem.
Prvé dve strofy pre mňa plynuli hladko, tá tretia je trošku kostrbatejšia, ale stále ako celok veľmi dobré. Pre mňa.
Čo do obsahu, súhlasím s Vladom, človek musí mať rád predovšetkým seba, ak chce mať rád aj niekoho iného. Ale nie len seba. Vo všetkom treba nájsť zdravú mieru. To len taká kratučká filozofická jednohubka.
Možno ešte jedna drobnosť. Neviem, či do nadpisu patrí bodka. Skús si zistiť.
bodka do nadpisu nepatrí
viem to na sto percent a práve preto som ju tam dala ;)
Veľmi dobré!
Nemám čo by som vytkol.
Snáď len toľko, že pri prvom čítaní som čítal miesto diviakov "divákov" - bolo to tak asi aj trochu zaujímavejšie :)
Ale je to fakt dobré.
Lepšie, ako sa na prvé čítanie zdá.
(Aj v Biblii sa píše "Miluj blížneho svojho, ako seba samého". Na druhú časť vety niekedy zabúdame. V dnešnej dobe plnej rôznych našepkávačov, poučovačov, usmerňovačov, vymývačov hláv, radičov a usmievavých zvodcov... je naozaj ťažké byť sám/sama sebou.)
No, sám som zvedavý kam až sa dostaneš, resp. kedy tvoja tvorba začne kulminovať :D dúfajme, že sa v tvojom prípade jedná o trvalo udržateľný rast :P
Toto bolo fakt príjemné čítanie.. akurát trápni diviaci a sopliaci mi zaškrípali v ušiach aj v zuboch. Ostatné skvelé. Tých hviezdičiek sa mi zdá nejak podozrivo málo a moc tomu nechápem.
K téme – mať rád sám seba je dôležité, nech si hovorí kto chce čo chce a človek na tom musí pracovať celý život, hoc občas mu jeho konanie zrovna dôvod na hrdosť voči sebe samému nedáva.