2302
Kope vás múza
18.02.2014 - 16:41
4
120
1544

Hlučné ticho

Osamelé chvíle v tichu

zanikajú v šťastnom kriku

iných.

Pulzovanie myšlienok, 

tých, čo sa nikdy nedostanú von,

mám pocit, že trieskajú mi päsťou

priamo do spánkov.

"Už stop!" kričím a myslím to vážne.

V šialenej, hluchej bolesti, čo nevníma môj krik, kým...

 

...nespravím krok vpred a neodídem z tejto hlučnej párty.

(Kam som sa to dostala?)

Kým...

nezabuchnem dvere, nezakričím "dosť"

a vyšvihnem sa do nadzvukovej úrovne...

tvojho hlasu, čo šepká

"Ľúbim ťa..."

S tromi bodkami,

čo bodajú do mňa nože pochybností.

Comments

Pridať nový komentár

tak som sa tešil na báseň od teba.

Tak to po prvých troch veršoch ešte zosilnelo.

A tak to zoslablo do všednosti na konci strofy.

ja rozumiem, že ide o tvoj výkrik. z hĺbky tvojho srdca. Len vo mne nezanechal nejakú hlbšiu ryhu.

Ale tak.

Nie zlé.

Len to vo mne veľa nezanechalo.

Ale asi ani nemalo.

Či?

bohužiaľ, asi u mňa naplno platí, že prvé verše sa píšu sami a potom to už ide dolu vodou...

v každom prípade pre mňa to  istú výpovednú hodnotu má a hoci nikdy nebudem na sto percent spokojná, toto je pre mňa taký optimálny priemer. možno trošku všedný, možno trochu pošramotená príležitosť, ale bolo už aj horšie :)

 

ale stále dúfam, že ešte napíšem veľa básní, čo ťa potešia tak ako Samota (tá sa ti myslím páčila) :))

a ďakujem za čítanie a komentár!

 

Samota bola aj podla mňa super, ani také Roztápanie nebolo odveci. Našiel by som aj viac svetlých príkladov, táto ale žiaľ medzi nich nepatrí :P Už ten oxymoron v názve ma otrávil, potom sa pridala nejaká asociácia s Reklamou na ticho a aby toho nebolo dosť, zbadal som to hrozné riadkovanie 1,5 ktoré sa mi hneď spojilo s mojou diplomovkou :D takže prvý dojem jak sviňa :)

Za väčšinu z toho ale nemôžeš, uznávam :D nezačalo to zle, ako spomínal Biloba, ale nejak sa to pokazilo k záveru. Oni tie prvé verše človeku vždy nejak vyskočia z pod vlasov a ten zbytok potom nie a nie. Niekedy to možno treba nechať odstáť a časom ťa napadne ďalšie úžasné slovné spojenie, zapíšeš, zas necháš odstáť a keď ťa také voľačo napadne po piate, tak tie jednotlivé nápady spoj dokopy, ak aspoň trochu súvisia a máš geniálnu vec :) Či?

Ja by som ani nepovedala, že tá druhá polovica je vyslovene zlá. Len mi to príde kus nekonzistentné, tie dve spolu nekorešpondujú tak správne. Podľa mňa.

Ale inak zaujímavý výkrik do ticha. A súhlasím s chalanmi. Ale to nebude žiadna novinka. ;)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
33
Počet nazbieraných
3, 475
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť