Denne sa tak zamýšľam .Končí láska smrťou?Skončí sa ňou všetko?Je to už naozaj koniec?Nie je nejaká možnosť,vrátiť to všetko späť?Chodím po spoločných miestach.Hľadám Tvoju prítomnosť.Chýbaš mi.Prosím vráť sa mi.Alebo zober si ma k sebe.Už nevládzem ďalej. Škola je strašná.Všade mám pocit akoby…
Telo sedí na stoličke, Ale myseľ je úplne na inom mieste. Na míle vzdialené. Nevnímam okolie, len píšem. O nespravodlivosti, zrade, o ľuďoch. Mám chuť kričať, plakať, nadávať, Na tento zničený svet. Keby sme my, ľudia boli vľúdnejší, milší, rozumnejší. Tento svet by bol iný. Nebolo by: vrážd,…
Tento svet je nanič, Nenávidím samu seba. Ako som si mohla na teba zas spomenúť, Chcem ta nechať isť. Daj mi šancu isť za tebou isť. Chcem zomrieť na tomto prekrásnom mieste. Sedím tu a premýšľam o smrti. Prečo mi nedáš tu možnosť isť k tebe?? MILUJEM TA Uz viem nechcem bez teba žít, V tomto…
Sľúb mi, že nebudeš za mnou plakať, Ked sa za mnou zavrú všetky dvere. Ked už nebude cesty späť. Vtedy bude už neskoro o odpustenie prosiť. Tak ma nechaj ísť, Alebo o mňa viac bojuj. Ďaleko tak kde ma nebude nič trápiť. Nevládzem ďalej kráčať, Sama blúdiť, Bojovať proti tomuto svetu. Nevidím inú…
Nechcem ani veriť, že všetko bol len sen.Ako je to možné, že Ťa milujem.Moje vnútro kričí:Musím bojovať do poslednej kvapky krvi.Neviem kde nájdem silu na boj, ale ja sa nevzdám.Si moje slnko, čo mi dodáva vitamín D = Život.Kyslík, čo prúdi mojím telom.Za rodinu som ochotná položiť život, chceš sa…
Srdce krváca,Láska odchádza.Je koniec snom,Akoby udrel hrom.Oheň všetko spálil,Posledný cit sa vytratil.Nádej navždy zomrela,myšlienky so sebou vzala.Slzy tečú mi po tvári,Zranená kľačím tu v prachu.Nevládzem ďalej žít.Dievča cíti sa ako opustený strom,Pýta sa samej seba ako mohla veriť.Nevie bez…
Comments
Pridať nový komentár
Zrieba
či
Žriebä
?
(Lebo raz píšeš s diakritikou a zrazu, v tej istej vete, bez mäkčeňov a dĺžňov.)