1273
Kope vás múza
18.02.2009 - 16:45
6
105
1423

Smrť si nevyberá

Videla som, ako si sa zrodil, videla som, ako si rástol. Videla som, ako si takmer dospel. A vedela som, že raz umrieš. No nevedela som kedy nastane ten čas. Prišlo to skôr, ako som očakávala, prišlo to nečakane.
    Po úbohých pätnástich rokoch trápenia a bolesti tu ležíš predo mnou bez života. Pokožku bledú, ako z vosku a studenú ani ľad. Vynášajú ťa von, od tvojej milujúcej matky ktorá ťa neuchránila pred zlou hrou osudu.
    Namiesto tvojich sĺz nad mojim hrobom, tu stojím ja, zahalená v odeve vrany, v odeve smrti. Tu, pred tvojím hrobom padám na kolená so slzami v očiach a sama seba sa pýtam: Prečo práve ty? Ty, čo si mal len kúsok života za sebou a ešte celý život pred sebou?
    Pozerám sa, ako ťa spúšťajú do zeme. Na truhlu v ktorej teraz ležíš skrytý dopadla červená ruža. Ja som ju ta hodila a dívala som sa ako mizne pod hlinou.
    Už som to nevydržala. Odvrátila som zrak a pomaly som kráčala k miestu, kde to všetko skončilo. Na okraj cesty pri útese.
     Keď som tam prišla, mojim srdcom presla ostrá bolesť a znova som sa rozplakala. Už ťa nikdy neuvidím...nikdy ťa už nebudem počuť...nikdy...
     A toto miesto mi ťa bude navždy pripomínať. Toto miesto, kde si posledný krát vydýchol. 

Comments

Pridať nový komentár

Prečo mám taký zvláštny pocit, že tento krátky príbeh nejak úzko súvisí s úryvkom "Navždy s ním" ? Možno sa mýlim, ale nepísala si to náhodou tiež ty? Lebo ak áno tak teno pohľad na smrť je už trochu reálnejší... Ten úryvok ma totiž vyviedol z miery a poriadne. Bolo z neho cítiť, akoby o tom ten človek aj tak vedel hovno a len pre to, aby bol zaujímavý, tak si vybral tému o smrti. Toto už samozrejme má niečo do seba. Je to pekné, aj keď stále premýšľam nad tým, prečo také smutné...
Vybrala som si tému smrti, lebo ma inšpirovala kamarátka, ktorej zomrel brat a pred týždnom by mal 4 roky...
Tak ale toto sa mi veľmi páči. Naozaj pekné. V tomto duchu čosi dlhšie, by som si od teba vedel predstaviť. Len sa s chuťou pusti do ďalšieho písania. Rád si počítam. :D
To je naozaj smutné. verím, že ťa to inšpirovalo a inak súhlasím s Dušanom, je to fakt dobré.
citala som si aj tvoju poeziu, ale toto stalo za to!!! je to velmi pekne, sice kratke, ale vyjadrila si tam dost,aby to clovek pochopil a vzil sa do deja... obzvlast sa mi paci - zahalená v odeve vrany - myslim, ze som take nieco este nikde necitala... nech ta muza kope aj nadalej! :)
prečo píšeš také smutné??? Sú veľmi pekné o to pokoj =D

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
19
Počet nazbieraných
1, 087
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť