Budem veľmi rada, keď si môj príspevok nielen prečítate, ale aj napíšete nejaký koment. Keďže som svoju "spisovateľskú" kariéru a skúsenosti nabrala najmä na tomto portáli, rozhodla som sa uverjeniť aj môj druhý román, na ktorom stále pracujem a verím, že Vaše pripomienky mi pomôžu ho vylepšiť,…
Drahí Enigmáci,dúfam a verím, že si ešte pamätáte môj Prísne tajný denník Miry Danesovej. Po mnohých odmietnutiach a dlhej propagáci na stránke www.mamtalent.sk, sa mi podarilo vydať knižku vo vydavateľstve KORUNA - ktorému touto cestou veľmi pekne ďakujem - najmä pani Tinke Holländerovej, ktorú…
ANJELI EXISTUJÚ... alebo o tom, že život nie cynický... Oliver bol praktický človek. Písal články pre počítačový časopis a pracoval vo firme s počítačmi. Užíval si život. Netrápila ho politika, ekonomická situácia štátu ani otravní rodičia. Jeho rodičia totiž neboli otravní. Boli ako vystrihnutí…
Ahojte enigmáci, chcem Vás informovať, že knižné vydanie Prísne tajného denníku Miry Danesovej je na spadnutie! Predbežne by mal výjsť niekedy okolo 26. mája (možno skôr), už teraz sa však dá objednať v predpredaji v rôznych internetových kníhkupectvách.http://www.heureka.sk/?h%5Bfraze%5D=pr%C3%…
Ahojte enigmáci, možno si na mňa a moj výtvor "Prísne tajný denník Miry Danesovej" pamätáte a možno nie, chcem vám však oznámiť, že približne v mesiacoch máj-jún 2014 vyjde v knižnej podobe vo vydavateľstve KORUNA - http://www.vydavatelstvokoruna.sk/ Budem rada, ak si ho prečítate, príbeh sa trochu…
nepotrebujem frázy, z ktorých iných hlboko v duši príjemne mrazí. stačí mi myšlienka, že raz namaľujem obraz bez farieb a ty budeš vedieť, o čo mi ide len tak... bez príkras sa milovať...
Boh sa díva, každý deň sa snažíme nájsť odkiaľ... Boh vie, že my nevieme, kto sme. Boh je a ja viem, že slovo BOH je len image...
Sny a spomienky visiace na ušiach ako náušnice, hľadám obraz a prostredníctvom dioptrií dávam svetu svoj vlastný výraz nechcem maketu „bojím bojím“ chcem slzy, ktoré sa nelámu neztvrdnú na ľad ale zmiznú ako vodná para v teple slov, pohľadov a lásky Vernosť vraj neexistuje ale to je blbosť,…
On a ona. Stáva sa to tak často. Neviem prečo, ale jednoducho to tak nejako v našom svete funguje. Stretnú sa, zapracuje chémia a možno aj fyzika v úlohe fyzickej príťažlivosti a tí dvaja sú v tom. Zaľúbia sa, príde svadba, ale nie tak ako v rozprávkach. To neznamená happy end. Je to práve len…
Nie som odtiaľ,
hľadám smer,
no čo ak
ho nikdy nenájdem?
V slovách bez foném
a v otáznikoch,
ktoré sa na nič nepýtajú
ukrývam
Fénixa mojich
minulých bytí.
Ten popol raz zo seba strasiem,
unesiem akékoľvek šťastie,
žiadne mračná v tvárach tých
naokolo ma opäť nespáli.
Horím len keď chcem
a…
Comments
Pridať nový komentár
Ozaj, ako sa máš?