600
Kope vás múza
21.11.2013 - 12:26
10
194
1505

Prísne tajný denník Miry Danesovej v knižnej podobe!!!

Ahojte enigmáci,

 

možno si na mňa a moj výtvor "Prísne tajný denník Miry Danesovej" pamätáte a možno nie, chcem vám však oznámiť, že približne v mesiacoch máj-jún 2014 vyjde v knižnej podobe vo vydavateľstve KORUNA - http://www.vydavatelstvokoruna.sk/

 

Budem rada, ak si ho prečítate, príbeh sa trochu líši od toho, ktorý bol zverejnený tu či na stránke mamtalent.sk 

 

Určite vás ešte budem informovať, keď vyjde.

 

Zatiaľ sa majte pekne a nech vám to píše! :)

 

Mirka Novysedláková alias Sara

Comments

Pridať nový komentár

Gratulujem! Ku knižke aj k stretnutiu toho pravého! :-) Ďalšia vec z tohto blogu v knižnej podobe určite dodá nádej iným autorom - hoci sme museli čakať na vydanie niekoľko rokov. :-)

vidím, že sa ti darí, tak nech to tak pokračuje :))

gratulujem k dvom úžasným dieťatkám :)

Ty, Mirka, oprav ma ak sa mýlim, ale ak to vyjde v knižnej podobe, bude to ešte stále "prísne tajný" denník? Ja som to teda nečítal, tak možno hrozne trepem.

Maťo alias Ginosaji, 

no bude to stále prísne tajný denník, lebo nejde o "môj" denník :) Takže v tej "knižnej" realite to stále bude prísne tajné :))))

 

Tešíme sa, že sa chystá na svet kniha, ktorá prešla našim "autorským inkubátorom". Je ich už za tie roky celkom pekná kôpka.
Časom by si tu, alebo v rubrike Chcem vydať knihu, mohla uverejniť svoje skúsenosti s vydavateľstvom Koruna, ktoré je, na rozdiel od Enigmy, zamerané na pôvodnú tvorbu. Bolo by to iste poučné aj pre iných "vydajachtivých" autorov. 

Želám Ti, aby náhody, ktoré Ťa v živote postretnú, boli vždy šťastné (aj keď v ne neveríš).

V. Preložník, Enigma

jeeeej gratulujem!!!! k vydaniu knizky- nieco sa mi mari, iste som citala :) - k tomu prvemu a k babatku ! paradicka :) a vela stastia prajem v studiu, s dietatom to da pekne zabrat, ale aspon Ti nebude udierat na mozog, ze si na materskej :D ;) krasne to tu na enigme kvitne vydanymi knihami !!! :) 

Ďakujem vydavateľstvu Enigma a p. Preložníkovi, určite napíšem o svojich skúsenostiach s vydavateľstvom KORUNA.

Ďakujem za komentík a prianie aj Deniske! :)

Ďakujem baby - Adhara, Katka! :)

Adhara,

to máš pravdu, vydať knihu nie je jednoduché a trvá to dlho, kým sa kniha dostane k tomu správnemu vydavateľovi. Chystám sa už dlhšie na Tvoju knižku Nula kelvinov a veľmi sa na ňu teším! Držím palce v písaní. Máš môj veľký obdiv v tom, o čom píšeš!!! :) Ja nie som v ničom taký odborník, takže to naozaj veeeeeľmi obdivujem!!! 

 

Mirka (Sara)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
77
Počet nazbieraných
8, 160
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť