2436
Kope vás múza
18.11.2013 - 18:35
1
59
1351

Jeseň vráskavej klaviristky

Keby som vedela opísať hudbu, sadla by som si k písaciemu stroju a začala by som písať. No je mi ľúto, neviem už čo.                                                            Nepamätám ako to bolo pred rokmi. Ako sme mladí hrávali na klavíri a užívali sme si Chopina, akoby to mala byť tá naša poslená.                                                        Tú hrám práve teraz, keď sa snažím pochopiť, o čom som ju vlastne hrala a prečo som ju zložila.                                                                                                    No vieš na čo nepamätám?! Na tie dni, ktoré sme prežili s láskou... Chcela som...vždy som chcela zabudnúť na tie prechody po klaviatúre, hore a dole, to hranie s farbami, s dynamikou a s tým životným forte, kedy sme si nemali čo povedať a vždy sme bojovali aby, aby...už neviem.                                                Boli to oceánske búrky, kedy sme boli len dve lode vzdialené od seba a ani jedna nemá chlieb pre posádku a práve nikto nie je schopný nikomu pomôcť.

Comments

Pridať nový komentár

Ak by sa Vám zdalo že je tam veľa toho neviem, tak to malo tak byť pretože tým myslím, že je veľmi stará, že už stráca pamäť ... :) pre objasnenie

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
23
Počet nazbieraných
1, 799
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť