Keby som vedela opísať hudbu, sadla by som si k písaciemu stroju a začala by som písať. No je mi ľúto, neviem už čo. Nepamätám ako to bolo pred rokmi. Ako sme mladí hrávali na klavíri a užívali sme si Chopina, akoby to mala byť tá naša poslená. Tú hrám práve teraz, keď sa snažím pochopiť, o čom som ju vlastne hrala a prečo som ju zložila. No vieš na čo nepamätám?! Na tie dni, ktoré sme prežili s láskou... Chcela som...vždy som chcela zabudnúť na tie prechody po klaviatúre, hore a dole, to hranie s farbami, s dynamikou a s tým životným forte, kedy sme si nemali čo povedať a vždy sme bojovali aby, aby...už neviem. Boli to oceánske búrky, kedy sme boli len dve lode vzdialené od seba a ani jedna nemá chlieb pre posádku a práve nikto nie je schopný nikomu pomôcť.
ITýraš maMučíš maSvojím tichomZráňašChýbaš a ...Ja milujemNo i keď to viemPovedať nemôžemŽe kazíš mi deň No keď bozkávaš Si lepší ako senIIZrazíš na zemVytiahneš nôž A chceš Skončiť smútokIIIŽiť by sme žili Len keby kosti nám nehniliA nepraskali žily Boli by sme zmyli Vášne duše skutkyLásku…
Bolo leto, prišla jeseň. Zastali sme - Len tak Hľadiac vo dverách. Padali sme Vstávali. Rána nahé V snahe Aby lásky boli drahé. Chceli sme bojovať na púšti Chceli sme sa drať A boli sme schopní Jeden druhého milovať.
Keby som vedela opísať hudbu, sadla by som si k písaciemu stroju a začala by som písať. No je mi ľúto, neviem už čo. Nepamätám ako to bolo pred rokmi. Ako sme mladí hrávali na klavíri a užívali sme si Chopina, akoby to mala byť tá naša …
Láska, cit sú naše slabosti,no čo iný necíti,láme nám kosti. Rozum, múdrosť to nepomôžea odmietnutie veľmi bolí,akoby niekto vyzliekol ťa z kožea vložil telo do soli. Krutosť, zrada, bolesť, klam,to je moja vina,vystačil by si si sámaj s pohárom vína.
Všetko mám už v snáchA nezotieram prachKtorý zmýva dobro zo ZemeVie že všetcii umrieme. A obrana nenachádza dôvodKaždý hľadá inde pôvodŽe prečo sme osamelíNa lásku sme zanevreli. Všetko máme v malíčku zdá saLáska je aj malá krásaNo ani zákrutaNetriafa nás do kúta. A keď to náhodou zistíšNever…
Notre Dame (dojmy) Zvon, čo rozvíja tón v tóne padá na prach veľkomesta a zahmlieva neporanené tváre turistov. No smutné z pýru nad ostudou chýbajúceho rodu. Zvuk, rinč sa zrážajú kráčajúc do gurmánskych hláv tunajších obyvateľov. A ľud pozerá nad hlavu na hlavy nehybné – mŕtve – nemé.
Chcela som ti to povedať, no ty, ty si sa len hlúpo bránil všetkým mojím výpovediam, ktoré by mohli všetkú moju obetu vyliečiť.Nemusela by som teraz myslieť ako vrah svojich myšlienok- myslieť na teba. Nie ja ale ty si ich položil k zemi, ty si ma chytil a hodil do tŕnia. Chcel si a možno nechcel,…
Pozvala som ťa na pláž.Ponad piesok chodiťa počúvať šum. Duše, telá naše spojiťskrz vlny mora.No neublížiť. Skrz vietor, obkreslíš moje telo do piesku.Nespútaným, vášnivým ťahom tvojej mužnej ruky. A tak len ležíme, spíme.Neoddeliteľní. Skrytí.Nadovšetko svoji. Vyzbrojení láskou.Vkročili sme na…
Nie si len slovo
povedané do vetra.
Veta, čo nemá bodku.
A ak ťa len tak náhodou
iní nešetria,
tak zdvihni kotvy
a nechaj plávať ďalej
svoju papierovú loďku.
Liečba detí s ADHD pozostáva z multimodálneho terapeutického prístupu, tzn. z rôznych terapeutických intervencií (zásahov), ktoré sa vykonávajú súbežne tak priamo s dieťaťom, ako aj nepriamo s učiteľmi, vychovávateľmi a rodičmi.
Intervencia u dieťaťa: kognitívno-behaviorálna psychologická…
Kontakt
(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)
„Misia pokračuje ďalej podľa plánu. Nadviaž kontakt!" stručná a jasná správa na holograme mi dáva najavo, čo mám robiť. Zasúvam polykryštalickú bariéru do podlahy riadiacej paluby a odkrývam celý priestor sekcie gravitačného reaktora.…
...a keď ťa na hriech
zvádza tvoje oko,
tak upriam zrak na nebo.
Nájdeš, čo hľadáš. Pokoj.
Niekto ho z výšky zošle
priamo za tebou.
...a keď ťa na hriech
zvádza tvoja ruka,
radšej spoj dlane
v modlitbe.
Uvidíš, čo sa vtedy stane,
keď prosia spolu,
obidve.
...a keď ťa na…
Asi polovica detí s ADHD má aj iné pridružené poruchy či komorbidity. Je zrejmé, že v dôsledku toho vznikajú ešte zložitejšie podmienky, ktoré treba zvládnuť. Deti s ADHD majú často aj špecifické poruchy učenia (ŠPU), teda dyslexiu, dysgrafiu, dyzortografiu, dyskalkúliu, preto sú pre ne učenie sa,…
Comments
Pridať nový komentár
Ak by sa Vám zdalo že je tam veľa toho neviem, tak to malo tak byť pretože tým myslím, že je veľmi stará, že už stráca pamäť ... :) pre objasnenie